افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

قدرت خرید بازنشستگان کاهش یافته است یارانه مردم بدون توجیه قطع می شود

  • کد خبر : 30895
قدرت خرید بازنشستگان کاهش یافته است یارانه مردم بدون توجیه قطع می شود

به گزارش بازار، محمدحسن آصفری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 تیرماه) شورای اسلامی شهر گفت: گرانی مردم را تحت فشار قرار داده و قدرت خرید آنها کاهش یافته و قیمت کالاهای اساسی هر روز متفاوت است. یک روز نسبت به روز قبل باید جلوی گرانی را گرفت، جلوی تورم […]

به گزارش بازار، محمدحسن آصفری در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 تیرماه) شورای اسلامی شهر گفت: گرانی مردم را تحت فشار قرار داده و قدرت خرید آنها کاهش یافته و قیمت کالاهای اساسی هر روز متفاوت است. یک روز نسبت به روز قبل باید جلوی گرانی را گرفت، جلوی تورم در این آشفته بازار قابل قبول نیست.

نماینده روستاهای اراک، کامیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: حقوق بازنشستگان وضعیت خوبی ندارد و قدرت خرید آنها پایین است، نمی توان نسبت به این موضوع بی تفاوت بود. در حال حاضر 800 هزار بازنشسته زیر 4 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند. درخواست ما از دولت این است که موضوع ماندگاری حقوق بازنشستگان که امضای نمایندگان را دارد به مجلس بازگردد.

وی خطاب به وزیر اقتصاد افزود: بحث بورس یک بحث جدی است و دوباره آشفته شده است. باید به این موضوع توجه ویژه شود چرا که مردم سرمایه خود را به بازار سرمایه برده اند اما این سرمایه هر روز در حال از بین رفتن است».

آصفری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم سرمایه خود را در حوزه مسکن ملی خرج کرده اند، 10 هزار نفر از مردم اراک در انتظار هستند اما پروژه 8 هزار و 100 واحدی مسکن ملی در اراک متوقف شده است و استانداری و وزارت راه و شهرسازی پیگیری نمی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: یارانه حق مردم است چرا بدون توجیه یارانه مردم را قطع می کنند و هیچکس پاسخگو نیست، یارانه یک بازنشسته فرهنگی را به خاطر داشتن پراید قطع می کنند. “. ماشین. این نوع رفتار قابل قبول نیست.»

وی افزود: دیروز چند تن از شهدای دوران دفاع مقدس به مجلس آمدند و گلایه کردند که چرا تبصره 38 مورد بی توجهی قرار گرفته است اما امام خمینی (ره) نفرموده بودند: نگذارید جانبازان ایثار و شهادت در هزارتو فراموش شوند. از زندگی”.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.