افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

آخرین موضوعات سیاست خارجی کشورمان مورد بررسی قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 30877
آخرین موضوعات سیاست خارجی کشورمان مورد بررسی قرار گرفت – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه بعد از ظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی شورای اسلامی، گزارشی از آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط کشورمان ارائه کرد و به سوالات نمایندگان مختلف شورا پاسخ داد. وزیر امور خارجه در این جلسه از حمایت های نمایندگان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه بعد از ظهر سه شنبه با حضور در کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی شورای اسلامی، گزارشی از آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط کشورمان ارائه کرد و به سوالات نمایندگان مختلف شورا پاسخ داد.

وزیر امور خارجه در این جلسه از حمایت های نمایندگان شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از عملکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم، وزارت امور خارجه و وزارت امور خارجه قدردانی کرد. کارگزاران این وزارتخانه با تشریح ابعاد مختلف روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها، در خصوص موضوعاتی مانند همکاری در بخش اقتصادی، روابط جمهوری اسلامی ایران با چین، روسیه، صلاحیت هیرمند، گذرگاه های مرزی، آخرین وضعیت مذاکرات لغو تحریم ها و روابط با کشورهای عربی با توجه به برقراری روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان، دیدگاه های دستگاه سیاست خارجی کشورمان را تشریح کرد.

امیر عبداللهیان در جلسه کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی همچنین به سوالات رضا خواه نماینده تهران و نوروزی نماینده علی آباد نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه. کتول و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و پاک مهر نماینده بجنورد و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص موضوعات فوق ذکر جواب داد.

دیپلماسی اقتصادی و کنسولی، معاونین مجلس و ایران وزارت امور خارجه امیر عبداللهیان آنها را در این نشست همراهی کردند و نقطه نظرات خود را در زمینه موضوعات مرتبط ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.