افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

بهترین راه برای بالا بردن نشانه های Airdrop Dogs و تاریخ احتمالی لیست

  • کد خبر : 308646
بهترین راه برای بالا بردن نشانه های Airdrop Dogs و تاریخ احتمالی لیست

به گزارش Morning Time، پروژه DOGS می‌خواهد دنیای memecoin را برای ارزهای رمزنگاری‌شده‌تر دوست‌داشتنی‌تر کند و اپلیکیشن تلگرام این بازی راهی منحصربه‌فرد برای کسب توکن ارائه می‌دهد. در بازار ارزهای دیجیتال ارزهای مختلفی با اهداف و کارکردهای متفاوت وجود دارد. در این میان برخی از سکه ها از فرهنگ اینترنتی و جوامع آنلاین الهام گرفته […]

به گزارش Morning Time، پروژه DOGS می‌خواهد دنیای memecoin را برای ارزهای رمزنگاری‌شده‌تر دوست‌داشتنی‌تر کند و اپلیکیشن تلگرام این بازی راهی منحصربه‌فرد برای کسب توکن ارائه می‌دهد.

در بازار ارزهای دیجیتال ارزهای مختلفی با اهداف و کارکردهای متفاوت وجود دارد. در این میان برخی از سکه ها از فرهنگ اینترنتی و جوامع آنلاین الهام گرفته شده اند که به آنها Meme Coins می گویند و یکی از سکه های جالب میم DOGS نام دارد.

مهم: آینده Doggs واقعاً روشن نیست و هیچ تضمینی وجود ندارد که به پول واقعی تبدیل شود. پس این توصیه را به عنوان تاییدیه ای برای کسب درآمد تلقی نکنید. ما فقط پروژه DOGS را ارائه می دهیم و وعده های آن را تکرار می کنیم.

تاریخچه جالب ایجاد Dogs این memecoin را از سایر پروژه های مشابه متمایز می کند. این سکه از شخصیت اسپاتی الهام گرفته شده است. اسپاتی نماد غیررسمی شبکه اجتماعی روسی VK است که توسط پاول دوروف، خالق تلگرام، طی یک حراجی خیریه ساخته شده است. Spotty به سرعت به یک چهره محبوب تبدیل شد و اکنون DOGS می‌خواهد این میراث را به دنیای ارزهای دیجیتال منتقل کند.

نکته جالب دیگر در مورد Airdrop Dogs این است که نیازی به فعالیت خاصی ندارد و برخلاف بسیاری از بهترین بازی های رمزنگاری مانند Not Coin، Hamster Combat، Tap Swap، Bloom، Pixel Tap و Yes Coin، از نوع Tap to Earn نیست. و این یک ایده نیست جالب است که توکن های خود را به اشتراک بگذارید.

بازی تلگرام داگز چیست؟

نماد سگ مورد استفاده در پروژه سگ ها Spotty نام دارد. داستان اسپاتی از زمانی شروع شد که پاول دوروف طرح گرافیکی سگ را در یک حراج خیریه برای حمایت از پرورشگاه های کودکان خلق کرد. Spotty چیزی بیش از یک تصویر بود. نماد مراقبت و حمایت شد و 100 درصد سود حاصل از فروش هدایای مربوط به اسپاتی به پرورشگاه ها و خانه های کودکان اهدا شد. در طول سال ها، ماجراجویی های اسپاتی او را به یکی از اولین استیکرهای VK تبدیل کرد و حتی او را به فضا برد. Spotty اکنون به عنوان نماد اپلت تلگرام DOGS استفاده می شود. پروژه ای که برخی آن را بومی ترین memecoin در تلگرام می دانند.

آموزش بازی سگ

پیوستن به انجمن Dawgs آسان و سرگرم کننده است. با انجام چند مرحله ساده می توانید عضو این انجمن شوید و شروع به کسب توکن های DOGS کنید.

برای شروع، به ربات DOGS در تلگرام بپیوندید.

پس از پیوستن به RobotDogs، روی دکمه Start کلیک کنید. ربات شما را در مراحل مختلف راهنمایی می کند.

ربات Doggs از شما می خواهد که مدت زمان عضویت در تلگرام خود را تایید کنید. هرچه سابقه شما طولانی تر باشد، توکن های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.

پس از تایید حضور شما در تلگرام، ربات بر اساس فعالیت شما در این پیام رسان، تعدادی توکن DOGS به شما پاداش می دهد. این بازی بر اساس فعالیت جامعه کاربرانش رشد می کند. با معرفی ربات DOGS به دوستان خود، به قوی تر شدن جامعه و در نتیجه افزایش بالقوه ارزش توکن DOGS کمک خواهید کرد.

بازی Dogs طرح بسیار ساده ای دارد و شامل سه بخش اصلی است که در پایین صفحه با نام های Home، Leaderboard و Friends مشخص شده اند.

قسمت Home صفحه اصلی بازی را نمایش می دهد و شامل اطلاعاتی مانند تعداد توکن های شما، اتصال به کیف پول، امتیازاتی که با دعوت دوستان به دست آورده اید و عمر اکانت تلگرام شما می باشد.

در قسمت Leaderboard می توانید نام و امتیاز بهترین کاربران و همچنین جایگاه خود را در بین تمامی اعضای بازی مشاهده کنید.

در نهایت قسمت Friends چندین گزینه برای دعوت دوستان به شما ارائه می دهد که در ادامه مقاله بیشتر توضیح خواهیم داد.

چگونه توکن های DOGS بیشتری بدست آوریم؟

برخلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی که می‌توانید سکه‌های خود را با ضربه زدن روی صفحه یا جمع‌آوری کارت افزایش دهید، Project Dogs هیچ مکانیزمی برای این کار ارائه نمی‌دهد. در واقع توکن های DOGS تنها بر اساس عمر اکانت تلگرام شما به شما تعلق می گیرد و اگر اخیرا اکانت تلگرام خود را حذف کرده باشید، مقدار بسیار کمی توکن DOGS دریافت خواهید کرد.

شما دو گزینه دارید، Copy Invite Link و Share Invite Link، اولین گزینه برای کپی کردن پیوند دعوت منحصر به فرد و گزینه دوم اشتراک گذاری مستقیم لینک با دوستان است.

البته Dogs نیز مانند بسیاری از بازی های مشابه تلگرامی اخیرا با انجام چند کار ساده امکان کسب توکن های بیشتری را فراهم کرده است. در صفحه اصلی این مینی اپلیکیشن کارهایی مانند دنبال کردن شبکه های اجتماعی پروژه وجود دارد که بین چند صد تا چند هزار توکن DOGS به شما پاداش می دهد.

روش اتصال کیف پول به Dogs.

DOGS امکان اتصال کیف پول ها را بر اساس بلاک چین TON فراهم کرده است. Ton Keeper از نظر بسیاری از کاربران بهترین کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر TON است و به همین دلیل در مورد روش اتصال این کیف پول به Dogs صحبت خواهیم کرد:

در صفحه اصلی، روی دکمه Connect Wallet ضربه بزنید.

Tonkeeper را از میان کیف پول های پیشنهادی انتخاب کنید.

Dags شما را به برنامه Toon Keeper هدایت می کند و برای اتصال باید روی دکمه آبی Connect Wallet در پایین صفحه ضربه بزنید.

ToneKeeper از شما می خواهد رمز کیف پول خود را وارد کنید تا ارتباط با Dogs را تأیید کنید.

اکنون کیف پول شما به Dogz متصل است و وقتی وارد بازی در صفحه اصلی می شوید به جای دکمه Connect Wallet قسمتی از آدرس کیف پول خود را مشاهده می کنید که با ضربه زدن روی آن می توانید کیف پول را جدا کرده و Dogs را برای اتصال دیگری انتقال دهید. یکی کیف پول.

توکن های DOGS چگونه توزیع می شوند؟

یکی از جالب ترین جنبه های Doggs نحوه توزیع توکن های آن است. برخلاف روش‌های استخراج سنتی یا خرید، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت کاربر در تلگرام توزیع می‌شوند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

سن اکانت تلگرام: هر چه اکانت تلگرام شما قدیمی تر باشد، احتمالا توکن های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد. این روش پاداشی برای کاربران قدیمی این پلتفرم است.

اشتراک پرمیوم تلگرام: کاربرانی که اشتراک پریمیوم تلگرام دارند از مزایای بیشتر و توکن های بیشتری برخوردار می شوند. این کار کاربران را تشویق به خرید اشتراک پریمیوم و در نهایت بهبود تجربه کلی خود در تلگرام می کند.

وضعیت OG: وضعیت OG (مخفف Original Gangster) به این معنی است که شما یک کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید. این وضعیت می تواند توکن های DOGS بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد و وفاداری و فعالیت شما را در این پلتفرم تشخیص دهد.

Dags با الهام از وفاداری و سابقه کاربران تلگرام تلاش می کند تا یک انجمن قدرتمند و روشی نوآورانه برای توزیع توکن های شما ارائه دهد.

تاریخ لیست احتمالی سگ ها

با گسترش بازی هایی مانند همستر کامبت، این سوال در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد شد که همستر کامبت چه زمانی در لیست ظاهر می شود؟ اکنون همین سوال در میان جامعه سگ ها مطرح شده است: سگ ها چه زمانی در ایرلاین قرار می گیرند و در لیست قرار می گیرند؟

در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی در رابطه با ایردراپ داگ تلگرام وجود ندارد. اما تیم سازنده پروژه چند روز قبل از پخش این خبر را از طریق کانال های رسمی رسانه های اجتماعی خود منتشر خواهند کرد.

پس از ایردراپ DOGS، توکن های دریافتی به کیف پول شما واریز می شوند و می توانید آنها را بفروشید یا تبدیل کنید. پس از ایردراپ، توکن این پروژه قطعا در صرافی ها ظاهر می شود و می توانید با بررسی مقاله بهترین صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب کرده و توکن های DOGS را روی آن بفروشید. همچنین، توکن‌های خود را برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت به کیف پول سخت‌افزاری ارز دیجیتال منتقل کنید.

منبع: زومیت




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.