افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

Kirby Smart Avoids Tablet Board Trap توسط Kirk Herbstreit

  • کد خبر : 3086
Kirby Smart Avoids Tablet Board Trap توسط Kirk Herbstreit

جورجیا در شب سال نو با ایالت اوهایو، نیروگاه بیگ تن روبرو خواهد شد. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. گرجستانپس از 13-0 و کسب عنوان قهرمانی SEC در این فصل، رتبه 1 را در پلی آف فوتبال کالج دریافت کرد. بولداگ ها با شماره 4 روبرو خواهند شدایالت اوهایودر […]



جورجیا در شب سال نو با ایالت اوهایو، نیروگاه بیگ تن روبرو خواهد شد.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

گرجستانپس از 13-0 و کسب عنوان قهرمانی SEC در این فصل، رتبه 1 را در پلی آف فوتبال کالج دریافت کرد. بولداگ ها با شماره 4 روبرو خواهند شدایالت اوهایودر کاسه هلو در شب سال نو.

کربی اسمارت، مربی بولداگ، روز یکشنبه به برنامه انتخابی ESPN پیوست تا در مورد رتبه بندی تیم و شانس قهرمانی مجدد صحبت کند.

در یک نقطه، کرک هربستریت از ESPN از اسمارت پرسید که آیا فکر می‌کند SEC نسبت به سایر کنفرانس‌ها، مانند Big Ten، در مورد این بازی‌های پلی‌آف برتری دارد یا خیر.

با این حال، اسمارت وارد خط داستانی نشد و به سرعت ایده تسلط بر کنفرانس‌های خاص را متوقف کرد.

اسمارت گفت: «فکر می‌کنم فرقی نمی‌کند». «این در مورد ده بزرگ و SEC نیست. این در مورد فوتبال است، درست است؟ به خط نزاع خلاصه می شود. این به چرخش ها، بازی های انفجاری خلاصه می شود. این واقعاً در مورد دو کنفرانس در آن بازی ها نیست. ممکن است لازم باشد در این مورد تلاش کنید، اما در واقع مهم این است که چه کسی بهتر بازی می کند.”

اسمارت سپس زمانی را به یاد آورد که در کادر مربیگری آلاباما خدمت می کرد و در سال 2014، ایالت اوهایو، بازیکن شماره 4 این تیم، با نتیجه 42–35 بر شماره 1 آلاباما در کاسه شکر در سال 2014 پیروز شد.

من همچنین در آلاباما زمانی که ایالت اوهایو ما را در یک بازی نیمه نهایی CFP نابود کرد، مربیگری کردم و می دانید چیست؟ بهتر بازی کردند. آنها انفجاری تر بودند و گردش مالی نداشتند و ما در آلاباما داشتیم.» اسمارت گفت. “این واقعاً به نحوه بازی شما مربوط می شود، نه اینکه چه کسی را بازی می کنید.”

جورجیا و ایالت اوهایو در ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی در 31 دسامبر در هلو کاسه ملاقات می کنند تا فرصتی برای بازی در بازی عنوان CFP داشته باشند.

  • پوشش بیشتر CFB:نظرسنجی فوتبال کالج AP در فصل کاسه منتشر شد
  • جورجیا، میشیگان، TCU، ایالت اوهایو پیشنهادهای پلی آف فوتبال را به دست می آورند
  • Shedeur Sanders با کلاه کلرادو پس از قهرمانی SWAC دیده شد
  • داگز دیلی:بریکینگ: وارن مک کلندون مصدوم در مقابل LSU 

برای پوشش بیشتر گرجستان، بهداگز دیلی. 



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.