افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

کرمانی مقدم: عبدی بازیکنی است که باید با انگیزه باشد/ تیم گل محمدی یکی از گزینه های اصلی قهرمانی فصل آینده است.

  • کد خبر : 30852

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در فصل آینده خواهد بود. مرتضی کرمانی مقدم درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس اسکلت اولیه خود را حفظ کرده و این باعث موفقیت این تیم در سال های اخیر شده […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در فصل آینده خواهد بود.

مرتضی کرمانی مقدم درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس اسکلت اولیه خود را حفظ کرده و این باعث موفقیت این تیم در سال های اخیر شده است. از طرفی این تیم خریدهای خوبی انجام داده و فقط باید به فکر خط اول باشد. به هر حال پرسپولیس امسال در لیگ قهرمانان حضور دارد و باید با یک مهاجم نوک و یک گلزن خارجی به خدمت بگیرد.

وی در واکنش به جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس یادآور شد: به هر حال آل کثیر با این سن قصد داشت برای فصل بعد پول خوبی بگیرد اما به نظرم اشتباه کرد که پرسپولیس را ترک کرد. باشگاه در بحث محرومیت و همچنین مصدومیت آل کثیر از این بازیکن حمایت کرد و حالا که پرسپولیس در خط حمله با مشکل مواجه است، عیسی تصمیم به جدایی گرفت. فکر می کنم اشتباه کردی که از پرسپولیس رفتی.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با تمجید از مهدی عبدی دیگر مهاجم پرسپولیس گفت: عبدی بازیکن تشویق و انگیزه است. مهدی شاید در دویدن 100 درصد مهاجم نباشد اما در محوطه جریمه هوش بالایی دارد و از موقعیت ها استفاده می کند. من سبک بازی عبدی را دوست دارم و معتقدم اگر از این بازیکن برای مدت کوتاهی استفاده شود، مثمر ثمر نخواهد بود. مهدی عبدی باید زمان زیادی برای نشان دادن خود داشته باشد.

کرمانی مقدم در پایان گفت: پرسپولیس یکی از گزینه های اصلی قهرمانی در فصل آینده است و امیدوارم فارغ التحصیلان گل محمدی باز هم فصل درخشانی داشته باشند هرچند کار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)