افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

بنیاد اتریوم تمام توکن‌های Tyco (TKO) خود را به یک پلتفرم خدمات ارز دیجیتال منتقل کرده است!

  • کد خبر : 308501
بنیاد اتریوم تمام توکن‌های Tyco (TKO) خود را به یک پلتفرم خدمات ارز دیجیتال منتقل کرده است!

بنیاد اتریوم تمام دارایی های تایکو توکن (TKO) خود را به بیت کوین سوئیس، یک پلتفرم خدمات ارز دیجیتال منتقل کرده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته ملت بلاک چین، رویداد غیرمنتظره، که شامل میلیون‌ها دلار توکن است، پس […]

بنیاد اتریوم تمام دارایی های تایکو توکن (TKO) خود را به بیت کوین سوئیس، یک پلتفرم خدمات ارز دیجیتال منتقل کرده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته ملت بلاک چین، رویداد غیرمنتظره، که شامل میلیون‌ها دلار توکن است، پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز Taiko Mainnet، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اتریوم رخ داد.

انتقال توکن تایکو بنیاد اتریوم

در اقدامی غیرمنتظره، بنیاد اتریوم کل دارایی توکن های TKO خود را به بیت کوین سوئیس، یک پلتفرم خدمات ارز دیجیتال در کلاس سازمانی، منتقل کرده است. با توجه به داده ها هوش آرکاماین انتقال امروز ساعت 16:25 به وقت گرینویچ انجام شد.

این معامله شامل 3.484 میلیون توکن TKO به ارزش تقریبی 9.16 میلیون دلار بود. توکن های Tycho از آدرس کیف پول بنیاد اتریوم: 0x97…dE4B به کیف پول بیت کوین سوئیس منتقل شدند.

این انتقال تنها چند هفته پس از دریافت این توکن‌ها توسط بنیاد اتریوم از شبکه اصلی تایکو در 28 ژوئن انجام شد. قابل توجه، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، قبلاً پیامی دلگرم‌کننده را در اولین بلوک پیدایش تایکو گنجانده بود. یک نقطه عطف مهم برای پروژه

ویتالیک بوترین در پیام خود تمایل خود را برای راه اندازی تایکو به عنوان اعلام کرد “مجموعه مبتنی بر” و تاثیر احتمالی آن بر اکوسیستم اتریوم. او بیان کرد:

اتریوم از رویکردهای مختلف L2 سود می برد و من از آن ها قدردانی می کنم که جزو اولین کسانی هستند که این مسیر را شروع کرده اند.

واکنش بازار

این انتقال همزمان با نوسانات قیمت تایکو اتفاق افتاد. در زمان انتشار این مقاله، Tyco با قیمت 2.41 دلار معامله بود این نشان می دهد ۶.۴۱٪ قیمت نسبت به روز قبل کمتر است. با 63 میلیون تایکو در گردش، ارزش بازار این پروژه تقریباً می باشد 152.11 میلیون دلار است.

Tyco price - منبع: Blockchain HomelandTyco price - منبع: Blockchain Homeland
قیمت تایکو در زمان نگارش مقاله – منبع: بلاک چین میهن

همچنین، صرافی Bithumb معاملات Tyco را در بازار وون کره در 9 جولای (18 ژوئیه) راه اندازی کرد. این حرکت علاقه و حجم معاملات قابل توجهی را در بین سرمایه گذاران ایجاد کرد و توجه روزافزون به راه حل های لایه 2 اتریوم را برجسته کرد. راه اندازی در Bitham، همراه با حمایت Vitalik Buterin، تایکو را به یک بازیکن مهم در افق تبدیل می کند، حتی با وجود نوسانات اخیر قیمت. مقیاس پذیری اتریوم تعیین کرده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-07-30 17:45:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.