افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

سود باز معاملات آتی بیت کوین به بالاترین سطح خود رسیده است. آیا بیت کوین بالا می رود؟

  • کد خبر : 308310
سود باز معاملات آتی بیت کوین به بالاترین سطح خود رسیده است.  آیا بیت کوین بالا می رود؟

علاقه باز معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسیده است. بهره باز به تعداد کل قراردادهای مشتقه ای اطلاق می شود که هنوز تسویه نشده اند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته اسمارتک نیوز، میزان سود باز […]

علاقه باز معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد تاریخی خود رسیده است. بهره باز به تعداد کل قراردادهای مشتقه ای اطلاق می شود که هنوز تسویه نشده اند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته اسمارتک نیوز، میزان سود باز در تراکنش ها شاخص مهمی از احساسات بازار است. هنگامی که این شاخص افزایش می یابد، نشان دهنده حرکت های بزرگ در بازار است. این وضعیت چه تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟ در مقاله زیر به این موضوع خواهیم پرداخت.

سود باز بازیگران کلیدی بازار

در زمان نگارش این مقاله، سود باز معاملات آتی بیت کوین به 559.50 هزار بیت کوین به ارزش حدود 37.54 میلیارد دلار رسیده است. بازیکنان کلیدی در این بازی صرافی ها هستند. تاکنون CME و Binance در این زمینه پیشرو هستند.

صرافی CME دارای 161.12 هزار بیت کوین با سود باز 10.79 میلیارد دلار است. صرافی بایننس نیز با 122.41 هزار بیت کوین با سود باز 8.21 میلیارد دلار کمی از CME عقب تر است.

سود باز بورس - منبع: Cryptopolianسود باز بورس - منبع: Cryptopolian
سود باز بورس – منبع: Cryptopolian

بعد از این دو صرافی، صرافی های بای بیت و بیت گت هستند. این دو صرافی همچنین به عنوان پلتفرم های برجسته در بازار آتی بیت کوین شناخته می شوند و تعداد قابل توجهی بیت کوین در اختیار دارند. صرافی بای بیت 87.86 هزار بیت کوین و سود باز 5.89 میلیارد دلار و صرافی بیت گت نیز 61.98 هزار بیت کوین و سود باز 4.15 میلیارد دلار دارد.

همانطور که گفته شد، در پایان روز، صرافی های CME و Binance بر صحنه غالب هستند. سهم بازار CME حدود 28.73 درصد است در حالی که بایننس 21.87 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. Bybit با 15.86% و Bitget با 11.05% در رتبه بعدی قرار دارند.

معامله گران نسبت به بیت کوین خوش بین هستند

افزایش بهره باز معمولاً به این معنی است که معامله گران به شدت روی بیت کوین سفته بازی می کنند و انتظار حرکت های بزرگ قیمت را دارند.

در زمان نگارش، داده ها نشان می دهد که میانگین کارمزد هر تراکنش بیت کوین 0.734 دلار است. این کمترین کارمزد از آگوست 2023 است، زمانی که کارمزد تراکنش بیت کوین برای مدت کوتاهی به 0.64 دلار رسید. کارمزدهای کمتر معمولاً به معنای ترافیک کمتر در شبکه است و ارسال بیت کوین را آسان تر و ارزان تر می کند.

نمودار کارمزد تراکنش بیت کوین در طول زمان - منبع: Cryptopolianنمودار کارمزد تراکنش بیت کوین در طول زمان - منبع: Cryptopolian
نمودار کارمزد تراکنش بیت کوین در طول زمان – منبع: Cryptopolian

صعود اخیر بیت کوین به 68000 دلار، با اوج کوتاه 70000 دلار در Coinbase، به این هیجان دامن زده است. کارمزد تراکنش ها نیز زمانی که شبکه مشغول است افزایش می یابد. در ماه آوریل، به دلیل افزایش حجم تراکنش ها پس از راه اندازی Runes، توکن استاندارد جدید بلاک چین، کارمزد بیت کوین به رکورد 128 دلار در هر تراکنش رسید.

بیت کوین راه آسانی نداشته است. پس از رسیدن به نزدیک به 74000 دلار در ماه مارس، تلاش کرد تا بالای 70000 دلار باقی بماند. معدنچیان نیز نقش مهمی در این زمینه دارند. آنها می توانند در زمان اوج شبکه کارمزد بیشتری دریافت کنند و انتقال سریع بیت کوین را گران تر کنند.

نمودار نسبت سود باز قیمت بیت کوین - منبع: Cryptopolianنمودار نسبت سود باز قیمت بیت کوین - منبع: Cryptopolian
سود باز به نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Cryptopolian

با این حال، کارمزدهای پایین تراکنش فعلی به ما می گوید که شبکه خیلی شلوغ نیست. معامله گران به طور همزمان در هر دو موقعیت خرید و فروش معامله می کنند. در موقعیت های خرید، معامله گران انتظار دارند قیمت افزایش یابد، در حالی که در موقعیت های فروش، انتظار می رود قیمت کاهش یابد.

تعادل بین این موقعیت ها می تواند نشان دهنده انتظارات بازار باشد. در حال حاضر، حجم بالای معاملات سود باز نشان دهنده تعامل قوی و انتظار تغییرات قیمت در آینده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-07-30 14:25:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.