افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

افشای قرارداد نجومی عارف غلامی با گزینه های عجیب; 28 میلیارد غیر ممکن! + سند

  • کد خبر : 30823
افشای قرارداد نجومی عارف غلامی با گزینه های عجیب;  28 میلیارد غیر ممکن!  + سند

به گزارش اسمارتک نیوز، در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، استقلالی ها جزو تیم هایی هستند که به دلیل تغییرات مکرر مدیریتی، هنوز نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکنان نقل و انتقالات، برخلاف دیگر مدعیان. شرایطی که باعث شده علی خطیر به عنوان سرپرست جدید […]

به گزارش اسمارتک نیوز، در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، استقلالی ها جزو تیم هایی هستند که به دلیل تغییرات مکرر مدیریتی، هنوز نتوانسته اند عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکنان نقل و انتقالات، برخلاف دیگر مدعیان. شرایطی که باعث شده علی خطیر به عنوان سرپرست جدید مدیرعاملی و جواد نکنام به عنوان سرمربی جدید استقلال کار سختی را پیش رو داشته باشند.

اما بخش زیادی از مشکلات اقتصادی این روزهای استقلال برای جذب بازیکن به قراردادهای حضور مصطفی آجورلو سرمربی سابق استقلال برمی گردد. قراردادهایی که به طرز عجیبی نجومی بود با گزینه های عجیب و غریب برای ایجاد بار مالی بر دوش باشگاه.

یکی از قراردادهای قابل توجه دوران مدیرعاملی سابق، قرارداد عارف غلامی، مدافع استقلال است که هنوز وضعیت او برای فصل آینده مشخص نیست.

اسناد قابل توجهی از قرارداد غلامی پیدا کرده ایم که شامل گزینه های شگفت انگیز است.

در یکی از بندهای این قرارداد، به اصطلاح حداقل مبلغ قرارداد این بازیکن 12 میلیارد تومان برای فصل 1402-1401 است. در جای دیگری از این قرارداد تحت عنوان “پاداش” مبالغی گزینه و پاداش به قرارداد این بازیکن اضافه شده است.

در بند اول این بند آمده است در صورت رضایت مدیرعامل در پایان فصل 1401-1402 مبلغ 3 میلیارد تومان به قرارداد غلامی اضافه می شود!

در قسمت 2 این بند آمده است که مبلغ 4 میلیارد تومان به عنوان حق امضای بازیکن آزاد به بازیکن پرداخت می شود.

در بند 3 ذکر شده است که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ اول فوتبال فصل 1402-1401 یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت می شود.

باشگاه استقلال در بند 4 قسمت پاداش ها قول پرداخت 1.5 میلیارد تومان به عنوان «هزینه اسکان» به این بازیکن را داده است!

در بند 5 نیز مقرر شده است که در صورت قهرمانی تیم استقلال در جام حذفی مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 6 آمده است که در صورت قهرمانی استقلال در سوپرجام، مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش قهرمانی به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 7 آمده است که در صورت دعوت به تیم ملی یک میلیارد تومان به عنوان پاداش به این بازیکن پرداخت می شود.

در بند 8 که جالب و عجیب است، به این نکته نیز اشاره شده که در هر بازی که این بازیکن حضور دارد، گلی به ثمر نرسد، 50 میلیون تومان به بازیکن پرداخت می شود.

در بند 9 قسمت جوایز نیز آمده است که در صورت حضور بازیکن در 50 درصد تمامی بازی های رسمی مبلغ 1 میلیارد تومان به بازیکن پرداخت می شود.

در بند 10 نیز آمده است که در صورت حضور بازیکن در تمامی مسابقات رسمی لیگ برتر، مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پاداش به وی پرداخت می شود.

با یک جمع ساده از مبلغ قرارداد با پاداش های در نظر گرفته شده، قرارداد غلامی در فصل گذشته 28 میلیارد شد. عددی نجومی که به نظر می رسد نهادهای نظارتی و بازرسی باید از قراردادهایی که در یک بازه زمانی مشخص در استقلال بسته شده است جشن بگیرند و با مدیرانی که بار مالی قابل توجه و نجومی برای استقلال ایجاد کردند برخورد کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.