افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

نمادی از تحکیم فنی

  • کد خبر : 308185
نمادی از تحکیم فنی

بازار؛ گروه بورس: بانک تجارت با نماد «وکار» در هفته های اخیر معاملات متعادل و مثبتی انجام داد. به گونه ای که کار روی تابلوی بورس در سه ماهه بازدهی مثبت 3 درصدی را به ثبت رساند. ضمناً در یک سال کار، تاکنون 11 درصد سودآوری مثبت داشته است. ارزیابی وضعیت بنیادی و فنی نماد […]

بازار؛ گروه بورس: بانک تجارت با نماد «وکار» در هفته های اخیر معاملات متعادل و مثبتی انجام داد. به گونه ای که کار روی تابلوی بورس در سه ماهه بازدهی مثبت 3 درصدی را به ثبت رساند. ضمناً در یک سال کار، تاکنون 11 درصد سودآوری مثبت داشته است. ارزیابی وضعیت بنیادی و فنی نماد کار نشان می دهد که این نماد در حال تثبیت قیمت است. اما قطعا با بازگشت روند صعودی بورس می تواند با جذب نقدینگی روند صعودی جدیدی را ثبت کند.
این نماد در صنعت بانکداری با درصد 6 درصد عملکرد قابل قبولی دارد. از نظر فنی، دامنه پشتیبانی قوی دارد. به همین دلیل پیش بینی می شود طبقات بین 338 تا 444 آپارتمان ساخته شود.
این باید ظرف پنج سال سرمایه بانک را از 5 میلیارد تومان به 20 میلیارد تومان برساند. به گفته مدیرعامل بانک، 9 میلیارد تومان از این 20 میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی خواهد بود. بنابراین بانک کارآفرین از ناحیه تجدید ارزیابی تقریباً 190 درصد افزایش سرمایه دارد.
علاوه بر این، مرحله دیگری از افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی ممکن است ناشی از سود انباشته و درآمد نقدی سهامداران باشد.
تمرکز بانک کارآفرین بر افزایش درآمد عملیاتی بوده است. این هدف گذاری در راستای عملیات بانکداری دیجیتال و همچنین فعالیت های ارزی انجام خواهد شد. این بانک در سال گذشته 183 درصد رشد درآمد کارمزد داشته است.
در واقع بانک کارآفرین از طریق بانکداری دیجیتال وارد بازار بانکداری خرده فروشی شده است. از این نظر، توسعه مدل های اعتباری مانند تامین مالی زنجیره تامین SCF در دستور کار قرار دارد.
همچنین بر افزایش پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان تمرکز خواهیم کرد. همچنین در راستای توسعه خدمات بانکی، یکی از اولویت های آن افزایش تعداد شعب بانکی است.
در حال حاضر بازار سرمایه در روندی منفی قرار دارد. با این حال، بسیاری از نمادها در موقعیت ارزشمندی قرار دارند. اما به دلیل جو منفی بازار ناشی از نااطمینانی های سیاسی و اقتصادی، پول از بورس خارج شده است. است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.