افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

قدردانی سید حسن نصرالله از ولید جنبلاط پس از حادثه مجدالشمس – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 308080
قدردانی سید حسن نصرالله از ولید جنبلاط پس از حادثه مجدالشمس – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در پیامی از ولید جنبلاط نماینده سابق مجلس و رهبر دروزی های لبنان تشکر کرد و از مجدال شمس تشکر کرد. از تلاش های آنان برای جلوگیری از فتنه و سوء استفاده از این حادثه تقدیر و تشکر کرد. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در پیامی از ولید جنبلاط نماینده سابق مجلس و رهبر دروزی های لبنان تشکر کرد و از مجدال شمس تشکر کرد. از تلاش های آنان برای جلوگیری از فتنه و سوء استفاده از این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

این روزنامه می افزاید که علاوه بر تمجید از مواضع جنبلاط در خصوص حادثه مجدال شمس، این پیام به منظور قدردانی از مواضع وی در قبال جنگ غزه صادر شده است.

بر اساس این گزارش، پیام سید حسن نصرالله توسط حاج حسین خلیل معاون سیاسی وی به قاضی العریضی وزیر سابق لبنان و از نزدیکان و اعضای جنبلاط در لبنان ابلاغ شد. این مرحله قدردانی و قدردانی است.

ولید جنبلاط رهبر دروزی ها در لبنان روز گذشته در واکنش به کشته شدن چند شهروند دروزی در حادثه مجدال شمس در جولان اشغالی گفت: ادعای اسرائیل مبنی بر شلیک موشک مقاومت به مجدال شمس دروغ است. وی افزود: اسرائیل همیشه به لبنان حمله می کند، می کشد و ویران می کند.

جنبلاط تصریح کرد: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل بفهمد نمی تواند روحیه مقاومت را از بین ببرد. رهبر سابق حزب سوسیالیست مترقی لبنان ادامه داد: مجدال شمس عرب است و اکثر ساکنان آن تابعیت اسرائیل را رد کردند.

وی گفت حزب الله در عملیات خود به قوانین درگیری احترام می گذارد و زمانی که اسرائیل این قوانین را نقض می کند، حزب الله پاسخ می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.