افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

اگر شکم و پهلو دارید این لباس برای شما مناسب است / می توانید در این لباس ها ظریف و لاغر به نظر برسید

  • کد خبر : 308006
اگر شکم و پهلو دارید این لباس برای شما مناسب است / می توانید در این لباس ها ظریف و لاغر به نظر برسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای داشتن یک استایل زیبا حاضرید چه کار کنید؟ به عنوان مثال آیا صفحات فعالی در زمینه مد در اینستاگرام شما وجود دارد که برای افزایش دانش خود در این زمینه آن ها را دنبال می کنید؟ خوب اگر جواب شما مثبت باشد می توان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای داشتن یک استایل زیبا حاضرید چه کار کنید؟ به عنوان مثال آیا صفحات فعالی در زمینه مد در اینستاگرام شما وجود دارد که برای افزایش دانش خود در این زمینه آن ها را دنبال می کنید؟ خوب اگر جواب شما مثبت باشد می توان گفت که حتی از اوقات فراغت خود برای خوش تیپ تر شدن استفاده می کنید تا استایل شیک مورد نظر خود را انتخاب کنید مثلاً از این نظر سبک های مختلف را می شناسید و تفاوت آنها را درک می کنید. آن را با هم و مهمتر از همه، آنها بررسی خواهند کرد که آیا برای شما مناسب است یا نه. به عنوان مثال، اگر کالایی دارای گل های بزرگ باشد، برای افراد چاق مناسب نیست، زیرا آنها را بیش از آنچه که می خواهند پر می کند. وجود دارند.

البته همین الان که این مقاله را می خوانید نشان می دهد که به دنبال به روز رسانی و بهبود استایل خود هستید چرا که بالاخره بخشی از وبگردی خود را به این موضوع اختصاص داده اید و حالا در مقاله امروز می خواهید بدانید چه لباسی برای خانم ها مناسب است که شکم و پهلوها باید باشد تا شکم و پهلوهایشان دیده نشود، زیرا می دانید که لباس خوبی وجود دارد که می تواند عیوب و عیوب بدن شما را بپوشاند و بهتر از آن نشان دهد. است. این واقعاً فوق‌العاده است، درست است که شما می‌توانید تنها با لباس‌هایتان به این هدف برسید، پس اگر به دنبال لاغرتر و ظریف‌تر به نظر رسیدن با لباس‌هایتان هستید، با ما همراه باشید تا لباس‌هایتان را بشناسید. این مدل.

شلوارهای کمر بلند برای لاغرتر و بلندتر به نظر رسیدن بهترین هستند

یکی از بهترین شلوارها برای خانم هایی که شکم و پهلو دارند شلوارهای با درز بلند است و فرقی نمی کند جنس این شلوارها باشد یعنی جین باشد یا پارچه ای و غیره در هر صورت چون لاغر بهترین گزینه است، البته آن شلوار جین و شلوار کتان برای این کار بهتر است. حالا چرا شلوار کمربلند می تواند انتخاب مناسبی برای این منظور باشد، زیرا شکم را به خوبی می پوشاند و به همین دلیل مانند شلوار جین لاغری عمل می کند و حتی به شکم فشار وارد می کند که باعث سفت شدن شکم به سمت داخل می شود؟ بودن و دیده نشدن.

لباس مناسب برای زنان با پهلو.

چگونه شکم و پهلوها را با کاغذ پنهان کنیم؟

در این مطلب با بررسی لباس های مختلف شما را با لباس های مناسب برای لاغرتر نشان دادن آشنا می کنیم. به عنوان مثال نباید لباس های ضخیم و تنگ را انتخاب کنید زیرا این نوع لباس ها شما را چاق تر نشان می دهد. همچنین نکته دیگری در مورد ترکیب بلوز با دامن یا شلوار این است که اگر بلوز یا بلوز را داخل دامن یا شلوار قرار دهید شکم شما بیشتر از همیشه نمایان می شود. به همین دلیل برای جلوگیری از این مشکل باید بیرون بروید. لباس های خود را به شلوار و دامن تبدیل کنید تا ابعاد شکم و پهلوها کاملا از بین برود.

لباس مناسب برای زنان با پهلو.

به سراغ اقلام با آستین پفی بروید

یکی از مواردی که نقش مهمی در لاغرتر نشان دادن شما خواهد داشت، مدل آستین لباستان است، به عنوان مثال، اگر لباس هایی با آستین های پف دار یا آستین های سه ربع را انتخاب می کنید که جنس آن ها نیز گشاد است، می توانید. روی آستین تمرکز کن لباس و زیبایی خود را بپوش تا هیچ کس نفهمد که شکم داری.

لباس مناسب برای زنان با پهلو.

لباس های خیلی تنگ نپوشید.

انتخاب مدل لباس مناسب برای آن دسته از خانم هایی که شکم و پهلو دارند بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت شکم و پهلوها کاملا نمایان می شود و زیبایی استایل زیر سوال می رود پس در این مورد بسیار دقت و توجه داشته باشید. از انتخاب پیراهن، دامن و هر گونه لباس تنگ و چروک خودداری کنید. این را هم بگوییم که به جای آنها، می توانید با پوشیدن یک استایل لایه ای، مانند پوشیدن کتی از کاغذ، شکم و پهلوها را پنهان کنید.

لباس مناسب برای زنان با پهلو.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=308006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.