افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

مک دونالد سرد است امیدوارم با آیتم های منوی جالب برگردم.

  • کد خبر : 307946
مک دونالد سرد است امیدوارم با آیتم های منوی جالب برگردم.

سهام مک‌دونالد در سال جاری در آستانه تعطیلی آخر هفته 15 درصد کاهش داشت، در حالی که در مدت مشابه 14 درصد افزایش داشت. رشد فروش مک‌دونالد در سال جاری کاهش یافته است زیرا غذاخوری‌ها در سراسر جهان پس از سال‌ها افزایش قیمت‌ها و بودجه‌های محدود خانواده، خرید بیگ مک‌های خود را کاهش دادند. در […]

سهام مک‌دونالد در سال جاری در آستانه تعطیلی آخر هفته 15 درصد کاهش داشت، در حالی که در مدت مشابه 14 درصد افزایش داشت.

رشد فروش مک‌دونالد در سال جاری کاهش یافته است زیرا غذاخوری‌ها در سراسر جهان پس از سال‌ها افزایش قیمت‌ها و بودجه‌های محدود خانواده، خرید بیگ مک‌های خود را کاهش دادند.

در اواخر سه ماهه گذشته، ارائه دهنده فست فود یک معامله 5 دلاری برای وعده های غذایی در ایالات متحده ارائه داد تا مشتریان را متقاعد کند که هنوز یک گزینه مقرون به صرفه است.

نتایج اولیه حاکی از جذب مشتری است، اگرچه افزایش فروش تا اواخر سال جاری مشهود نخواهد بود. همچنین آیتم های منو با نسخه محدود را معرفی کرده است که امیدوار است مشتریان را جذب کند.

در خارج از ایالات متحده، تحریم های ناشی از جنگ اسرائیل با غزه همچنان به فروش در بخش هایی از خاورمیانه آسیب می زند. این شرکت پیش از این هشدار داده بود که رکود تا حل و فصل اختلاف ادامه خواهد داشت. مک دونالد همچنین از کاهش فروش مشابه در چین و فرانسه خبر داد.

طبق گزارش بلومبرگ، کاهش فروش نشان می دهد که افتتاحیه ها ضعف در واحدهای موجود را جبران نمی کند. زنجیره همبرگر در میانه یک برنامه توسعه بلندپروازانه قرار دارد و با هدف داشتن 50000 مکان در سراسر جهان تا سال 2027، از 42000 در ابتدای سال جاری افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.