افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

نگرانی ها در مورد تقاضای نفت چین کاهش یافته است

  • کد خبر : 307886
نگرانی ها در مورد تقاضای نفت چین کاهش یافته است

به گزارش بازار به نقل از رویترز، قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات روز سه شنبه در آسیا کاهش یافت. نگرانی در مورد تقاضا در چین و کاهش خطر درگیری در خاورمیانه از جمله دلایل کاهش قیمت نفت بوده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 34 سنت معادل 0.43 درصد کاهش […]

به گزارش بازار به نقل از رویترز، قیمت نفت در ساعات اولیه معاملات روز سه شنبه در آسیا کاهش یافت. نگرانی در مورد تقاضا در چین و کاهش خطر درگیری در خاورمیانه از جمله دلایل کاهش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 34 سنت معادل 0.43 درصد کاهش به 79 دلار و 44 سنت رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 37 سنت یا 0.49 درصد تا 75 دلار و 44 سنت معامله می شود.

اخبار اقتصادی ناامید کننده از چین بازارها را تکان داده است. تولید کارخانه این کشور احتمالا برای سومین ماه متوالی در ماه جولای کاهش یافت.

بانک سرمایه گذاری سیتی پیش بینی کرده است که اقتصاد چین در سه ماهه دوم سال جاری 4.8 درصد رشد خواهد کرد، در حالی که پیش بینی قبلی آن 5 درصد بود. فعالیت اقتصادی چین در ماه جولای کاهش یافت.

قیمت نفت روز قبل حدود 2 درصد کاهش داشت. رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پاسخ به حمله موشکی حزب الله به بلندی های جولان که توسط این رژیم اشغال شده است برای جلوگیری از جنگ تمام عیار در خاورمیانه محاسبه شده است.

ایالات متحده همچنین به دنبال محدود کردن واکنش رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حمله به پایتخت لبنان یا هر یک از زیرساخت های شهری این کشور بوده است.

نیروهای اپوزیسیون در ونزوئلا اعلام کردند که ۷۳ درصد آرای مردم را به دست آورده‌اند، اما مقامات ونزوئلا مادورو را پیروز انتخابات می‌دانند.

تحلیلگران بر این باورند که پیروزی مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا برای زنجیره تامین جهانی ضرر خواهد داشت زیرا منجر به تحریم های شدیدتر آمریکا خواهد شد. انتظار می رود صادرات ونزوئلا بین 100 تا 120 هزار بشکه در روز کاهش یابد.

آمریکا و برخی دولت های دیگر در مورد نتیجه این انتخابات تردید دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.