افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

خبر مهم برای متقاضیان وام بدون وثیقه

  • کد خبر : 307787
خبر مهم برای متقاضیان وام بدون وثیقه

بانک رفاه در طرحی به نام طرح پذیرش به صاحبان دستگاه های کارتخوان و درگاه پرداخت متصل به این بانک تا سقف سه میلیارد و 500 میلیون تومان وام می دهد. همچنین بانک برای استهلاک این طرح نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت 36 ماه در نظر گرفته است. چگونه از وام 3.5 میلیارد […]

بانک رفاه در طرحی به نام طرح پذیرش به صاحبان دستگاه های کارتخوان و درگاه پرداخت متصل به این بانک تا سقف سه میلیارد و 500 میلیون تومان وام می دهد. همچنین بانک برای استهلاک این طرح نرخ سود 23 درصد و حداکثر مدت 36 ماه در نظر گرفته است.

چگونه از وام 3.5 میلیارد تومانی بانک رفاه بهره مند شویم؟

متقاضی باید مبلغی را به حساب جاری خود واریز کند و سپس با ایجاد تراکنش از طریق دستگاه کارتخوان، ظرف مدت دو تا چهار ماه، گردش مالی مناسبی را ایجاد کند تا بتواند وام دریافت کند. مبلغ وام نیز برابر با میانگین کارت خوان و میانگین عملکرد حساب است، می تواند تا 6.5 برابر میانگین عملکرد کارت خوان یا گواهی پرداخت باشد.

بانک رفاه سپرده در بانک را مسدود نمی کند و وام گیرنده می تواند آن را برداشت یا مبلغ آن را افزایش دهد. متقاضی دریافت این تسهیلات باید با ارائه مدرک اعتبار اشتغال، جواز کسب یا جواز کسب و در صورت لزوم عنوان ملک، تضمین های لازم را به بانک ارائه دهد تا بتواند مبلغ وام را بازگرداند.

مزایای طرح گیرنده برای وام گیرنده چیست؟

این طرح دارای نکات مثبتی برای مشمولان خود است که می توان به 30، 40 و 50 درصد مبلغ تراکنش یک ماهه تا سقف 30 میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرد، اعطای تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب دو ماهه برای مشمولان و وي تا چهار برابر ميانگين دو ماهيانه براي پذيرندگان اصلي و همچنين امكان انتقال امتياز وام به بستگان درجه يك براي افراد و كاركنان يا پرسنل براي اشخاص حقوقي عنوان كرد.

نرخ سود، مبلغ هر قسط و شرایط استهلاک خط وام

بانک رفاه برای تسهیلات قرض الحسنه خود نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماهه در نظر گرفته است. اکنون با احتساب مبلغ دریافتی 3500 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ 135 میلیون و 484 هزار تومان را به بانک پرداخت کند.

همچنین در پایان سررسید، وام گیرنده در مجموع 4 میلیارد و 877 میلیون و 484 هزار تومان به بانک باز می گرداند که از این میزان یک میلیارد و 377 میلیون و 424 هزار تومان سهم بانک از سود این تسهیلات خواهد بود. /تجارت نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.