افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » احتمال بازگشت بازیکنان قدیمی به تیم ملی فوتسال

  • کد خبر : 30766
اسمارتک نیوز » احتمال بازگشت بازیکنان قدیمی به تیم ملی فوتسال

به گزارش اسمارتک نیوز، چالش های سخت مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سال آینده شاید او را مجبور به تصمیم گیری های جدیدی کند. تیم ملی فوتسال ایران در سال آینده و سال آینده مسیر پر چالشی را پیش رو دارد و وحید شمسایی باید به عنوان سرمربی این چالش ها را پشت سر […]

به گزارش اسمارتک نیوز، چالش های سخت مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سال آینده شاید او را مجبور به تصمیم گیری های جدیدی کند.

تیم ملی فوتسال ایران در سال آینده و سال آینده مسیر پر چالشی را پیش رو دارد و وحید شمسایی باید به عنوان سرمربی این چالش ها را پشت سر بگذارد. این تیم در اولین برنامه خود باید شهریور ماه امسال به تمرکز برزیل برود و بازی های دوستانه سختی انجام دهد.

شاگردان شمسایی در ادامه برنامه های تیم ملی فوتسال کشورمان ملزم به حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا که مهرماه در قرقیزستان برگزار می شود، شدند.

تیم فوتسال ایران پس از پایان مسابقات مقدماتی و بر اساس برنامه ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا در سایت خود منتشر کرد، باید در مسابقات جام ملت های آسیا که به احتمال زیاد در اندونزی برگزار می شود، از 7 فروردین تا 18 اردیبهشت ماه شرکت کند. این مسابقات رده بندی جام جهانی را نیز دارد اما نکته نگران کننده این مسابقات برگزاری آن در خارج از فیفادی است و شنیده می شود تیم های لیگ اسپانیا که چهار بازیکن ایرانی در آن بازی می کنند، قصد ندارند بازیکنان خود را بفرستند به تیم ملی این مشکل شمسایی را بیشتر نگران اعضای تیمش کرده است.

ضمن اینکه تیم ایران در صورت صعود به جام جهانی باید در جام جهانی ازبکستان در شهریور سال آینده حاضر شود.

از سوی دیگر، تقویم اولین دوره لیگ فوتسال کشورمان نیز با برگزاری جشن مسابقات کافا تغییر کرد. مسابقاتی که قرار نبود با حضور بازیکنان رده سنی امید برگزار شود اما در نهایت حضور بازیکنان امید در این مسابقات باعث شد تا برنامه لیگ تغییر کند و لیگ در 20 اسفند به پایان برسد. با این برنامه لیگ برتر فشرده سازی زیادی دارد و ملی پوشان می توانند در این فشرده سازی مصدوم شوند.

شمسایی با این سخنان با چالش های مختلفی مانند برگزاری جام ملت ها خارج از فیفا، مصدومیت بازیکنان، لیگ برتر فشرده و مشغله های تیم ملی مواجه است و این ممکن است باعث استعفای سرمربی تیم ملی شود. دعوت از بازیکنان باتجربه تیم ملی

شمسایی قصد دارد تمامی بازیکنان لیگ برتری را زیر نظر داشته و شایسته ترین ها را به تیم ملی دعوت کند. در این میان ممکن است بازیکنان سابق تیم ملی نیز در میان این افراد باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.