افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
6

صفحه و شیشه تلویزیون را تمیز کنید/به روش دیگری تمیز کنید، بعد از مدتی صفحه سیاه می شود

  • کد خبر : 307609
صفحه و شیشه تلویزیون را تمیز کنید/به روش دیگری تمیز کنید، بعد از مدتی صفحه سیاه می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه به دنبال راهی برای انجام سریع و کارآمد کار خود هستند و از این طریق در زمان خود صرفه جویی می کنند، زیرا اکنون همه به ارزش زمان پی برده اند و می دانند که نه می توان آن را تلف کرد و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه به دنبال راهی برای انجام سریع و کارآمد کار خود هستند و از این طریق در زمان خود صرفه جویی می کنند، زیرا اکنون همه به ارزش زمان پی برده اند و می دانند که نه می توان آن را تلف کرد و نه پس داد و نه با پول خرید. ، پس باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، پس برای رسیدن به این هدف می توانید به ترفندهایی متوسل شوید که می تواند در زمینه های مختلف به شما کمک کند و در این بین اکنون می خواهید، چه شستن یک توت فرنگی کوچک، چه با تمیز کردن موهای خود، می توانید برای هر چیزی ترفند پیدا کنید.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که اگر از شما پرسیده شد که چگونه کاری را انجام دهید یا اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به چیزی برسید، در اینترنت جستجو کنید و راه حل های آسان پیدا کنید. یکی دیگر از خوبی های ترفندها این است که افراد زیادی قبل از شما آن ها را امتحان کرده اند و می توان گفت که این ترفندها امتحان خود را پس داده اند و به راحتی می توانید به آنها اعتماد کنید. حال از این موضوع بگذریم و به مقاله امروز برویم که طی آن می خواهیم در مورد ترفند تمیز کردن شیشه تلویزیون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

ابزار مورد نیاز برای تمیز کردن صفحه تلویزیون

محلول آب و سرکه به نسبت 3 به 1.

حوله میکروفیبر

دستمال مرطوب برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی.

جاروبرقی با لوازم جانبی

صفحه تلویزیون را تمیز کنید

هنگام تميز كردن صفحه تلويزيون قبل از انجام هر كاري براي ايمني تا حد امكان آن را از برق جدا كنيد و مطمئن شويد كه نمي توانيد از روش هاي سنتي مانند استفاده از پارچه مرطوب استفاده كنيد و به جاي اين روش از پارچه خشك و نرم استفاده كنيد. . پارچه میکروفیبر از آن برای تمیز کردن گرد و غبار روی شیشه استفاده کنید و اگر لکه های خشک شده و کثیفی روی تلویزیون وجود دارد، می توانید از دستمال مرطوب دستگاه نیز برای تمیز کردن آن لکه ها استفاده کنید.

حالا دستمال را بردارید و در مخلوط سرکه و آب فرو کنید و روی تلویزیون بکشید، دقت کنید خیلی خیس نباشد و در انتها خیلی سریع خشک کنید.

شیشه تلویزیون را تمیز کنید

کنترل از راه دور تلویزیون را تمیز کنید

تعدادی دستگاه در خانه وجود دارد که می توان از آنها بسیار استفاده کرد، اما مشکل مربوط به آنها این است که توجه زیادی به نظافت و مراقبت از آنها نمی شود. یکی از این وسایل کنترل از راه دور یا کنترل تلویزیون است. خب، خیلی ها دستش را می زنند و تقریباً هیچ کس به فکر تمیز کردنش نیست، اما شما باید به فکر این بیچاره باشید و شروع به تمیز کردنش کنید، چون بالاخره اگر او نبود، چه کسی زحمت تغییر کانال را می داد. تلویزیون؟ با دست؟ یا به صورت دستی خاموش و روشن شود؟

برای این کار می توانید از یک پارچه تمیزکننده در دو طرف کنترلر استفاده کنید به این صورت که پارچه را دور انگشت خود بپیچید و دوباره آن را در محلول آب و سرکه آغشته کنید و سپس از آن برای تمیز کردن خطوط و گوشه ها استفاده کنید. کنترل کننده کنترل را خیلی سریع تمیز و خشک می کنید. اگر یک دستمال چند منظوره دارید، می توانید از آن برای این کار استفاده کنید.

شیشه تلویزیون را تمیز کنید

بلندگوهای تلویزیون را تمیز کنید

خب شاید با اسپیکرها کمتر مهربانی شود و کسی نیاید آنها را تمیز کند، در حالی که باید کاری برای آنها انجام شود، بنابراین اول از همه باید پارچه یا فوم قابل جابجایی را از بلندگوها جدا کنید و سپس با جاروبرقی تمیز کنید. . کناره را پاک کنید تا موهای حیوان خانگی، گرد و غبار و غیره پاک شود. حتی اگر پوشش قابل جدا شدن نباشد، می توانید از جاروبرقی روی خود کاور استفاده کنید. همچنین می توانید از رول های چسب پرز پرز یا جوراب پارازین برای پاک کردن پرز از روی لباس استفاده کنید.

شیشه تلویزیون را تمیز کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.