افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

جدیدترین مدل های کمد دیواری / با کمی خلاقیت خانه خود را شیک و مجلل کنید

  • کد خبر : 307476
جدیدترین مدل های کمد دیواری / با کمی خلاقیت خانه خود را شیک و مجلل کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون موضوع بسیار جذابی است که این روزها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود سعی در اجرای بهترین چیدمان برای منزل و محل کار خود دارد. انتخاب مبلمان، کابینت، میز ناهارخوری، کنسول و … بسیار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون موضوع بسیار جذابی است که این روزها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته و هرکسی با توجه به بودجه و سلیقه خود سعی در اجرای بهترین چیدمان برای منزل و محل کار خود دارد. انتخاب مبلمان، کابینت، میز ناهارخوری، کنسول و … بسیار مهم است و باید با توجه به سبک خانه انجام شود. هماهنگی بین عناصر مختلف دکوراسیون نیز بسیار مهم است و باید اصول آن را رعایت کرد تا ظاهر و شکل خانه یا محل کار ما چشمگیر و خاص باشد.

کمد یکی دیگر از عناصر مهم است تا دکوراسیون و توزیع خانه ما زیبا به نظر برسد. امروزه ایده های خاص و جالب زیادی وجود دارد که می توان آنها را اجرا کرد. دورانی که کمد هر خانه یکسان بود گذشته است و حالا می توانید ایده های جدید و متنوع زیادی را اجرا کنید که دکوراسیون منزل را بسیار جذاب می کند. در این مقاله در مورد ایده های جدید برای طراحی کمد دیواری صحبت می کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

کمد لباس با تخت تاشو.

کوچکتر بودن فضای آپارتمان ها، دکوراسیون را نسبت به گذشته بهینه کرده است و فضاها با طراحی های خلاقانه حداکثر استفاده را می کنند. یکی از این جلوه های بهینه سازی فضا، طراحی کمد دیواری با تخت های تاشو است که علاوه بر زیبا و مدرن بودن، فضای کوچک خانه را بازتر می کند.

اگر خانه شما فضای زیادی برای قرار دادن چند تخت ندارد، می توانید از ایده کمد دیواری با تخت خواب تاشو استفاده کنید.

modern-divari-commode-1

modern-divari-commode-2

کمد دیواری با درب شیشه ای.

یکی دیگر از مدل های کمد لباس جدید و خلاقانه، طرح کمد با درهای شیشه ای است که جلوه خاصی به اتاق خواب، سالن و پذیرایی شما می بخشد. این طراحی حتی می تواند فضای شما را بزرگتر و بازتر نشان دهد.

استفاده از ایده کمد دیواری با درهای شیشه ای به خصوص برای سالن پذیرایی و سالن پذیرایی بسیار جذاب و زیبا است و در صورت سازماندهی دقیق می تواند ظاهری خیره کننده برای خانه شما ایجاد کند.

modern-divari-commode-3

modern-divari-commode-4

کمد دیواری با طرح های آینه ای و هندسی.

یکی دیگر از جدیدترین مدل های کمد دیواری طرح نئوکلاسیک است که با طرح های خاص و اشکال هندسی آن مشخص می شود. ایده نصب آینه بر روی درب کمد و برش های هندسی جذاب روی آن ها می تواند جلوه ای زیبا و جذاب به اتاق یا سالن و پذیرایی شما ببخشد.

modern-divari-commode-7

کمد لباس با درهای کشویی

ایده کمد دیواری با درهای کشویی طرحی مدرن در این زمینه است که علاوه بر بازتر و استفاده آسان فضا، جلوه ای جذاب و زیبا به فضای شما می بخشد و دکوراسیون منزل شما را خاص می کند. .

طراحی مدرن کمد دیواری به صورت مینیمال ساخته شده است و هیچ گونه پیچیدگی و مشکلی را ارائه نمی دهد. رنگ های خنثی با حداقل جزئیات یکی از ویژگی های طراحی کمد دیواری مدرن است که این روزها بسیار مد شده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

modern-divari-commode-9

modern-divari-commode-8

اگر به موضوع دکوراسیون علاقه مند هستید، این مطلب برای شما با مطالب خواندنی فراوان است!



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.