افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

ایلان ماسک: من قصد تبلیغ ارزهای دیجیتال را ندارم، اما بیت کوین و برخی ارزهای دیگر شایستگی دارند.

  • کد خبر : 307319
ایلان ماسک: من قصد تبلیغ ارزهای دیجیتال را ندارم، اما بیت کوین و برخی ارزهای دیگر شایستگی دارند.

در حالی که برخی پیش بینی می کردند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز در کنفرانس بیت کوین 2024 شرکت کند، این کنفرانس بدون حضور وی برگزار شد. اما اکنون ماسک در پادکستی درباره بیت کوین و سخنان ترامپ اظهار نظر کرده است. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال […]

در حالی که برخی پیش بینی می کردند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز در کنفرانس بیت کوین 2024 شرکت کند، این کنفرانس بدون حضور وی برگزار شد. اما اکنون ماسک در پادکستی درباره بیت کوین و سخنان ترامپ اظهار نظر کرده است.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، دیروز ماسک در پادکست X Takeover در مورد فناوری، اکتشاف فضا و ارزهای دیجیتال صحبت کرد. او در این پادکست اشاره کرد که معتقد است بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال شایستگی دارند.

صحبت های جدید ایلان ماسک در مورد بیت کوین

وی در این پادکست در پاسخ به سوالی که در مورد بیت کوین پرسیده شد گفت:

من قصد تبلیغ ارزهای دیجیتال را ندارم، حداقل به شوخی. اگر می بینید که من قیمت ارزهای دیجیتال را بالا می برم، هیچ قصدی برای این کار ندارم. من فکر می‌کنم بیت‌کوین و شاید برخی دیگر از ارزهای دیجیتال دارای شایستگی هستند. من علاقه خاصی به Dogecoin پیدا کرده ام زیرا سگ ها و میم ها را دوست دارم.

در ماه می، ماسک گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او و ترامپ درباره ارزهای دیجیتال گفتگو کرده‌اند را رد کرد و در توییتی نوشت:

من مطمئناً هرگز در مورد ارزهای دیجیتال با ترامپ صحبت نکرده ام، اگرچه به طور کلی طرفدار چیزهایی هستم که قدرت را از دولت به مردم منتقل می کند، کاری که ارزهای دیجیتال انجام می دهند.

ترامپ سخنران اصلی روز شنبه در کنفرانس بیت کوین 2024 بود. همانطور که خبر دادیم وی در سخنرانی خود اشاره کرد که در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، گری جنسلر، رئیس فعلی کمیسیون مبادلات را برکنار می کند و به جای فروش بیت کوین های دولت آمریکا، آنها را به یک ذخیره استراتژیک تبدیل می کند.

ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان است و در سال 2021 با توییت های مکرر خود منجر به شکستن رکورد قیمت Dogecoin شد. با این حال، او در دسامبر سال گذشته ادعا کرد که «به سختی» وقت دارد در مورد ارزهای دیجیتال فکر کند.

وی در این پادکست در واکنش به استفاده از ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به کاربران هشدار داد که اخبار جعلی را دنبال نکنند و از آنها خواسته است که «صحت این اخبار را بررسی کنند».

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-07-29 23:11:16

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.