افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

حداقل دکوراسیون خانه 100 و یک متر بهاره افشاری / از حیاط جذاب تا ریزه کاری های خانه.

  • کد خبر : 307298
حداقل دکوراسیون خانه 100 و یک متر بهاره افشاری / از حیاط جذاب تا ریزه کاری های خانه.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- تا کنون گشت های زیادی در خانه هایی با اندازه ها و سلیقه های مختلف انجام داده ایم، اما این بار می خواهیم به خانه یک هنرمند مشهور سر بزنیم. بهاره افشاری بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که سبک دکوراسیون منزل را در ظاهر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- تا کنون گشت های زیادی در خانه هایی با اندازه ها و سلیقه های مختلف انجام داده ایم، اما این بار می خواهیم به خانه یک هنرمند مشهور سر بزنیم. بهاره افشاری بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که سبک دکوراسیون منزل را در ظاهر خود دارد. همیشه و همه جا این بازیگر محبوب را با سبک مینیمال دیده ایم، اما چه کسی باور می کرد که بهاره بانو در طراحی و چیدمان اینگونه باشد؟ خانه بهاره افشاری خانه ای قدیمی است که در نزدیکی خیابان ظفر قرار دارد. خود این بازیگر معتقد است که همه چیز در دکوراسیون به جز لوازم خانگی توسط خودش و برادرش انجام می شود. این خانه که از سبک مینیمالیستی پیروی می کند از رنگ های سیاه و سفید استفاده می کند اما در حقیقت گرمای چشمه افشاری سردی خانه را جبران می کند. برای آشنایی بیشتر با خانه جذاب این هنرمند مشهور با ما همراه باشید.

دیواری که با کلمات آرامش بخش طراحی شده است

بهاره افشاری می گوید همیشه وقتی می خواهد از خانه خارج شود قرآن می خواند و حتی یک سوره کوچک می خواند. وی در ادامه گفت: وقتی این خانه را به من نشان می دادند مدام از آن بد می گفتند و ایرادات خانه را به من یادآوری می کردند. وقتی برای دیدن خانه رفتم، به محض ورود، صدای اذان را شنیدم. خانم افشاری می گوید در واقع احساس آرامشی که اذان به من می دهد با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست و برایم جالب بود که این خانه روبروی مسجد بود. برای همین به برادرم گفتم باید این خانه را بخرم و چون اهل عکس و هر چیزی که به دیوار چسبیده نیستم، فکر کردند چرا از آیات قرآن استفاده نکنم و تمام؟ برای همین روی دیوار نوشتم تا هر روز با آنها روبرو شوم.

دکوراسیون منزل بهاره افشاری

تنظیم و کادربندی مورد علاقه بهاره افشاری

سبک مینیمالیستی سبکی است که در سراسر جهان رواج یافته و طرفداران زیادی دارد اما متاسفانه هنوز جایگاه خود را در ایران پیدا نکرده و چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. بهاره افشاری می گوید حداقل فضا به فضای ذهنی من بسیار نزدیک است و به همین دلیل طرح ایده آل من محسوب می شود. من در واقع فضاهای درهم و شلوغ را دوست ندارم و می خواهم همه چیز سازماندهی و قاب بندی شود تا بتوانم درست فکر کنم و درست عمل کنم. رنگ ثابت مینیمالیستی سفید است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در انتخاب طرح پارچه روزنامه مشکی مبل یا صندلی پلاستیکی با یک سری خطوط یکنواختی فضا را بشکنیم و تنوع ایجاد کنیم.

دکوراسیون منزل بهاره افشاری

ایده عجیب مبل راحتی در خانه بهاری خانم ها.

بهاره افشاری در ادامه می گوید این نکته را هم یادآوری می کنم که هر آنچه در خانه جدید ظاهر می شود ابتکار خودمان است و هیچ چیز از هیچ کس کپی نشده است. ابتدا قرار بود به جای این مبل موجود، یک ماشین مینی ماینینگ بخریم، آن را از وسط نصف کرده و تبدیل به مبل کنیم، اما بعد دیدیم که هزینه زیادی برای ما دارد و در نتیجه تصمیم گرفتیم دوباره فکر کنیم. در حالی که ایده پور به همین دلیل است که من بابک که طراح دکوراسیون منزل هستم و البته برادرم به این نتیجه رسیدیم که نماد حرکتی مانند ماشین، دوچرخه و موتورسیکلت باید در طرح. از دکوراسیون داخلی خانه که می توانیم با کمترین هزینه به آن دست پیدا کنیم. چون بازسازی خانه آنقدر برایمان هزینه داشت که هر هزار تومان برایمان مهم بود.

دکوراسیون منزل بهاره افشاری

آشپزخانه ای که دو برابر شد زیرا بازیگر زن این فضا را دوست دارد

بهاره افشاری در مورد آشپزخانه اش می گوید این فضا برایم خیلی مهم است چون زیاد آشپزی می کنم و مهمان زیاد دارم، اگر سر کار نباشم معمولا شام یا ناهار مهمان دارم. این خانه اول دئوی منتهی به اتاق خواب داشت، بنابراین یکی از آنها را حذف کردم و خانه نزدیک آشپزخانه را با آشپزخانه ترکیب کردم تا فضای بیشتری برای این اتاق داشته باشد.

بهاره افشاری در مورد جزئیات آشپزخانه می گوید اگر از بشقاب های رنگی استفاده می کردیم به فضای کلی خانه نمی خورد و شلخته به نظر نمی رسید به همین دلیل مجبور شدیم بشقاب های سیاه و سفید را انتخاب کنیم.

دکوراسیون منزل بهاره افشاری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.