افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

فواید و تاثیر نوار شکم لاغری در کاهش وزن.

  • کد خبر : 307222
فواید و تاثیر نوار شکم لاغری در کاهش وزن.

عناوین مقاله را ببینید اهرم فواید و تاثیر نوار شکم لاغری در کاهش وزن. کمربندهای لاغری که به نام کمربند لاغری نیز شناخته می شوند برای کاهش وزن استفاده می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای متوسل شدن به روش های تهاجمی مانند ابدومینوپلاستی از این تکیه گاه ها برای کاهش وزن […]

عناوین مقاله را ببینید

فواید و تاثیر نوار شکم لاغری در کاهش وزن.

کمربندهای لاغری که به نام کمربند لاغری نیز شناخته می شوند برای کاهش وزن استفاده می شوند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای متوسل شدن به روش های تهاجمی مانند ابدومینوپلاستی از این تکیه گاه ها برای کاهش وزن استفاده کنند. در این پست قصد داریم در مورد فواید انواع کمربند لاغری صحبت کنیم.
و چگونه برای کاهش وزن کار می کند. علاوه بر این، به شما توضیح خواهیم داد که آیا انجام ابدومینوپلاستی به کاهش سایز معده کمک می کند یا خیر. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کمربندهای لاغری برای لاغری شکم، پهلوها و کمر.

کمربندهای لاغری نوعی شکم بند هستند که از کمر حمایت می کنند. گرما ایجاد می کند و به کاهش وزن در ناحیه میانی یا شکم کمک می کند. از این رو به این کمربندهای لاغری کمربند لاغری یا کمربند فرم دهنده می گویند.

اساساً کمربندهای لاغری از مواد نئوپرن ساخته شده اند که رطوبت را از بین می برد و شکم شما را کوچک می کند.

در زیر برخی از مزایای اصلی انجام عمل جراحی زیبایی شکم آورده شده است. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

10 مزیت شکم بند لاغری

1. کمر شما را گرم نگه می دارد

کمربندهای لاغری به خوبی دور کمر قرار می گیرند و به تولید گرما در اطراف شکم کمک می کنند. این گرما باعث افزایش متابولیسم در بدن شما می شود. بنابراین آب اضافی از طریق تعریق از بین می رود. به همین دلیل از این تکیه گاه ها در عملیات حرارتی استفاده می شود.

2. پشتیبانی پشتیبان را فراهم می کند

کمربند لاغری نه تنها کمر را باریک می کند بلکه از آن نیز حمایت می کند. به طور خاص، این کمربندها عضلات شما را فشرده می کنند و به مرور زمان وضعیت نامناسب را بهبود می بخشند.

3. چند منظوره

به طور کلی اکثر ورزشکاران از کمربند لاغری استفاده می کنند. علاوه بر این، افرادی که ورزش می کنند، دوچرخه سواری می کنند و می دوند از این پشتیبانی ها برای حمایت بیشتر استفاده می کنند. برخی از پزشکان این کمربندها را برای بیمارانی که مشکلات شکمی دارند تجویز می کنند. گاهی خانم ها بعد از زایمان از این کمربندها برای فشرده سازی استفاده می کنند.

4. به شما کمک می کند بدن خود را شکل دهید

کمربند کمر شما را سفت می کند و شکم شما را سفت می کند. بنابراین فرمی عالی به شکم یا کمر خود خواهید داد. کمربندهای لاغری نام خود را “کمربند شکمی” گذاشتند زیرا برای باریک کردن کمر استفاده می شود. بدون شک این یکی از مزایای اصلی کمربند شکمی لاغری است.

5. راحت برای استفاده

نوارهای شکمی لاغری با کیفیت بالا از مواد نئوپرن بدون لاتکس ساخته شده اند. بنابراین، راحتی و انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند. سطوح کانتور بافت این کمربندها به طور ایده آل با قسمت میانی شما مناسب است.

6. بادوام

کمربندهای شکمی برای کاهش وزن با موادی ساخته می شوند که به حداکثر حذف آب کمک می کنند. لذا راضی نیستند. خطوط و سطوح ارگونومیک تا حد زیادی از لیز خوردن جلوگیری می کند.

7. اعتماد کنید

شکم به تغییر شکل بدن شما (به خصوص کمر) کمک می کند. بنابراین اعتماد به نفس افزایش می یابد. همانطور که می دانید، اعتماد به نفس بهترین چیزی است که می توانید در طول زندگی خود از آن استفاده کنید. اگرچه مزایای کمربندهای لاغری چند وجهی است، اما همه آنها تنها یک جنبه مهم “کاهش وزن” را ترویج می کنند.

8. کاهش وزن موقت

شکم شکم ممکن است به کاهش وزن سریع کمک نکند، اما می تواند به شما کمک کند در لباس هایتان بهتر به نظر برسید. اگر شکم و کمر شما پهن‌تر از آن چیزی است که می‌خواهید و از میان پیراهن‌هایتان نمایان می‌شود، یک کمربند لاغری می‌تواند به شما کمک کند لاغرتر به نظر برسید. وقتی کمربند لاغری را به دور کمر خود می بندید، پیراهن شما صاف تر می شود و کمر شما خوش فرم تر به نظر می رسد.

9. وضعیت بدن را بهبود بخشید

چه پشت میز خود بنشینید و چه وزنه بردارید در حالی که شکم می پوشید، می تواند به شما کمک کند حالت بهتری داشته باشید. تکیه گاه شکم معمولاً از نئوپرن یا ماده ای نرم و کشسان اما سفت ساخته می شود. استفاده روزانه از شکم بند می تواند به شما کمک کند صاف تر بنشینید که می تواند منجر به کمردرد کمتر شود. استفاده از شکم بند همچنین می تواند به شما یادآوری کند که وضعیت بدنی خود را در حین ورزش بهتر کنید، به طوری که کمتر در حین ورزش آسیب می بینید.

10. بهبود درد

اگر گهگاهی کمردرد دارید، کمربند لاغری می تواند به شما کمک کند تا تسکین موقتی پیدا کنید. در حالی که می تواند به بهبود وضعیت بدن برای تسکین درد کمک کند، همچنین می تواند احساس گرما ایجاد کند. کمربند لاغری می تواند قسمت مرکزی بدن شما را گرم کند و به گرم نگه داشتن کمر شما کمک کند، که می تواند کمردرد را تسکین دهد.

نحوه عملکرد شکم بند لاغری برای کاهش وزن

نوارهای شکمی لاغری برای افزایش تعریق و فشرده سازی چربی شکم تولید می شوند. این نوع بریس ها کمک می کنند کمر افراد کوچکتر شده و پهلوهایشان باریکتر به نظر برسد. در زیر بررسی خواهیم کرد که چگونه نوارهای شکمی لاغری برای کاهش وزن موثر هستند و چگونه کار می کنند.

تاثیر تعریق در کاهش وزن.

عرق کردن یکی از مهم ترین راه های کاهش وزن سریع است. وقتی تعریق زیاد می شود، آب این ناحیه کاهش می یابد و بدن لاغرتر به نظر می رسد. نوارهای شکم لاغری در حین ورزش موثرتر است، زیرا هنگام انجام ورزش، ناحیه کمر و شکم که نوار شکم بسته می شود گرمتر می شود و در نتیجه تعریق در این ناحیه افزایش می یابد. این اثر شکم بند لاغری باعث می شود افراد زودتر لاغری کمر را تجربه کنند. اگر کمربند شکمی با یک برنامه ورزشی مناسب و رژیم غذایی سالم همراه شود، تاثیر آن چند برابر می شود.

فشرده سازی چربی در شکم و پهلو.

لباس فرم لاغری هنگام پوشیدن زیر لباس قابل مشاهده نیست. وقتی کمربند لاغری زیر آن می‌بندید، سینچ شکل کوتاه‌مدتی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود کمر شما خوش فرم‌تر به نظر برسد. با گذشت زمان با بستن شکم بند لاغری شکم کوچکتر شده و در نهایت اشتهای شما برای غذا کاهش می یابد. این باعث می شود بدن کالری کمتری مصرف کند.

نحوه بستن شکم بند لاغری

پشتیبانی های پزشکی معمولا دارای راهنمای محصول هستند و می توانید راهنمای استفاده از آنها را در وب سایت سازنده مشاهده کنید. اما به طور کلی توصیه می شود که کمربندهای لاغری را در ناحیه شکم و کمر ببندید و طوری تنظیم کنید که نه خیلی گشاد و نه خیلی سفت باشند. بعد از بستن بند شکم می توانید لباس های خود را بپوشید و مطمئن شوید که ته لباستان اصلا مشخص نیست. در نهایت برای باز شدن نوار شکمی چسب ها را به آرامی از یکدیگر جدا کنید.

چه زمانی از کمربند لاغری استفاده کنیم؟

سوال مهمی که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد استفاده از شکم بند لاغری را برای کاهش وزن دارند این است که چه زمانی باید از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟ به این سوال نمی توان پاسخ روشنی داد اما می توان گفت زمان تقریبی استفاده از کمربند لاغری صرفاً به اهداف شخصی و نیاز شما به کمربند لاغری بستگی دارد. یکی از موثرترین زمان ها برای استفاده از شکم بند برای کاهش وزن، در حین یا در پایان تمرین است، زمانی که بدن هنوز گرم است. به طور معمول استفاده از شکم بند لاغری به مدت چهار تا هشت ساعت در روز تاثیر خوبی در کاهش وزن دارد.

برای کاهش وزن سریعتر می توانید 8 ساعت در روز از کمربند لاغری استفاده کنید. البته باز هم تاکید می کنیم که همه چیز به شرایط بدنی شما بستگی دارد. برخی از افراد ممکن است با استفاده از بند شکم به مدت طولانی در طول روز، ناراحتی هایی مانند کم آبی، تحریک پوست، سرگیجه و گرفتگی عضلات شکم را تجربه کنند.

در زیر به بررسی زمان هایی می پردازیم که بند لاغری شکم بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

در طول آموزش:

کمربند لاغری را در طول جلسات ورزشی ببندید تا اثرات مورد نظر را به حداکثر برسانید. برای افزایش تولید گرما و عرق در ناحیه میانی خود، تمرینات کاردیو یا قدرتی را هنگام بستن کمربند انتخاب کنید.

قبل از تمرینات قلبی:

قبل از شروع تمرینات قلبی (مانند دویدن یا دوچرخه سواری) حتماً کمربند ببندید. این می تواند به افزایش دمای بدن و افزایش تولید عرق در طول ورزش کمک کند.

در طول فعالیت های روزانه:

برخی از افراد ترجیح می دهند در طول فعالیت های روزانه یا روتین از کمربندهای لاغری استفاده کنند تا سطح ثابتی از گرما و فشردگی دور کمر را حفظ کنند.

اجتناب از استفاده طولانی مدت:

از بستن کمربند برای مدت طولانی بخصوص زمانی که فعالیت بدنی ندارید خودداری کنید. استفاده طولانی مدت می تواند باعث ناراحتی، تحریک پوست، کم آبی بدن و حتی اختلال در الگوهای تنفس طبیعی شود.

غبغاب و کنترل آن با استفاده از تفنگ غبغاب

جالب است بدانید گان ققباب نیز مکانیزمی شبیه به شکم بند لاغری دارد. این جین به عنوان یک کمربند لاغری عمل می کند و از طریق فشرده سازی چربی زیر چانه را کاهش می دهد. گوژپشت وضعیتی است که در برخی افراد مسن زیر چانه دیده می شود. این مشکل معمولا به دلیل تجمع چربی در زیر پوست رخ می دهد. برای حل این مشکل می توانید از قبغاب استفاده کنید
پوشیدن.

مطمئن شوید که به درستی جا می شود:

همیشه کمربند را انتخاب کنید که به راحتی و بدون اینکه خیلی سفت یا محدود کننده باشد، مناسب باشد. بررسی کنید که آیا هنگام بستن کمربند ناراحتی یا مشکل تنفسی وجود دارد یا خیر.

از بستن کمربند لاغری هنگام غذا خوردن خودداری کنید:

از بستن کمربند هنگام غذا خوردن خودداری کنید زیرا ممکن است باعث ناراحتی یا سوء هاضمه شود.

سوالات متداول کمربند لاغری

1) آیا کمربند لاغری موثر است؟

بدون شک کمربندهای لاغری در روند کاهش وزن موثر هستند. با این حال، باید رژیم غذایی و ورزش خود را بهبود بخشید تا از کمربندهای لاغری حداکثر استفاده را ببرید.

2) آیا می توانیم هنگام غذا خوردن شکم بند لاغری بپوشیم؟

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید شما می توانید یا نمی توانید هنگام غذا خوردن از کمربند لاغری استفاده کنید. با این حال، متخصصان سلامت و تناسب اندام توصیه می کنند از بستن چنین کمربندهای تنگ هنگام غذا خوردن خودداری کنید. فقط در این صورت است که می توانید در آرامش غذا بخورید.

3) آیا کمربندهای لاغری کالری می سوزانند؟

کاهش کمربندها به تولید گرمای بیشتر کمک می کند و به شما امکان می دهد عرق کنید. اما این بدان معنا نیست که در واقع کالری می سوزاند. فقط ورزش های مناسب می توانند به شما در سوزاندن کالری کمک کنند. با این حال، این کمربندها به تمرین شما کمک می کنند کالری بیشتری بسوزانند.

4) چند ساعت از شکم بند لاغری استفاده کنیم؟

استفاده از شکم بند لاغری در حین ورزش به شدت توصیه می شود. با این حال، استفاده مداوم از آن برای بیش از 2-3 ساعت ممکن است باعث از دست دادن بیش از حد آب شود. در این صورت ممکن است به راحتی احساس کم آبی کنید و این بر متابولیسم بدن شما تأثیر می گذارد. بنابراین، فقط هنگام ورزش در خانه یا باشگاه از آن استفاده کنید.

5) آیا نوار شکم باعث کاهش چربی شکم می شود؟

هدف اصلی تامی تاک هدف قرار دادن قسمت میانی بدن شما یعنی ناحیه شکم است. بنابراین استفاده از شکم بند لاغری باعث کاهش چربی شکم می شود.

نتیجه

در این پست به فواید شکم بند لاغری و تاثیر آن در کاهش وزن می پردازیم. برای اینکه کمربند لاغری برای کاهش وزن موثرتر باشد، باید همراه با رژیم غذایی سالم و سبک زندگی فعال استفاده شود. از بین بردن چربی های شکم بسیار سخت است، اما اگر از رژیم غذایی سالم و ورزش در کنار شکم بند لاغری استفاده کنید، مطمئن باشید که در مدت زمان کمتری به وزن و اندام ایده آل خود خواهید رسید. از این نوع تکیه گاه ها برای کوچک کردن شکم استفاده می شود و افرادی که می خواهند اندامی لاغرتر و خوش فرم تر داشته باشند می توانند از آن ها استفاده کنند.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.