افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تمام صورت خود را فقط با یک رژ لب آرایش کنید / به سادگی هر آب قرمز و سفیدی که دارید بمالید

  • کد خبر : 306904
تمام صورت خود را فقط با یک رژ لب آرایش کنید / به سادگی هر آب قرمز و سفیدی که دارید بمالید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه هدف از آرایش کاملاً تغییر کرده و تعریف قدیمی از بین رفته است، زیرا در گذشته افراد برای تبدیل شدن به یک فرد کاملاً متفاوت از آرایش استفاده می کردند و به خصوص اگر عروس بودند، خوب عمل می کردند. یعنی در عروسی داماد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه هدف از آرایش کاملاً تغییر کرده و تعریف قدیمی از بین رفته است، زیرا در گذشته افراد برای تبدیل شدن به یک فرد کاملاً متفاوت از آرایش استفاده می کردند و به خصوص اگر عروس بودند، خوب عمل می کردند. یعنی در عروسی داماد حتی نمی توانست عروسش را بشناسد، اما امروز ماجرا کاملا فرق کرده است، چه برای آرایش روزانه و چه برای عروسی، مردم به دنبال یک آرایش شیک و طبیعی برای داماد هستند. زیبایی چهره او پررنگ است و عیب هایش بدون این پوشیده می شود. برای اینکه کسی متوجه شود که آرایش خاصی برای این منظور انجام شده است، خوب، این واقعاً فوق العاده است.

اما برای داشتن آرایش خوب به مهارت زیادی در کنار لوازم آرایشی خوب نیاز دارید، مثلا اگر صورتتان جوش دارد باید بدانید که چگونه و به چه روشی می توانید جوش ها را بپوشانید و همچنین به بهترین کرم پودر برای پوست خود نیاز دارید. یک پاک کننده جوش سرسیاه تهیه کنید تا بتوانید جوش های سر سیاه را از دید پنهان کنید و آنها را پاک کنید. در این میان، یک سری ترفندهای آرایشی وجود دارند که ترند هستند و می توانند برای افراد جذاب باشند، از آنجایی که جالب است که شما تنوعی در آرایش خود دارید که در حال حاضر فقط با رژلب امکان پذیر است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. یاد بگیرید چگونه کل صورت خود را با رژلب آرایش کنید، به همین دلیل در این مقاله بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد تا اگر شما هم می خواهید این ترفند را یاد بگیرید، اطلاعات لازم را کسب کنید، پس با ما همراه باشید.

پایه پوست با رژ لب.

شاید اول از همه وقتی پایه پوست رژ لب به گوشتان می رسد، احساس کنید کمی زیاده روی شده است، در حالی که مطمئن هستید اینطور نیست، البته درست است که نمی توانید از این مواد استفاده کنید. به جای پرایمر یا کرم پودر، اما می توانید به راحتی به آن تکیه کنید تا صورت خود را کانتور کنید و از نتیجه فوق العاده ای که ایجاد می کند لذت ببرید. برای این کار باید طبق روش زیر عمل کنید:

اول از همه فقط رژ لبی را که در محدوده قهوه ای متوسط ​​قرار دارد با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

حالا رژ لب را روی نقاط کانتور پوستتان بمالید.

حالا آن را با برس آرایشی یا مخلوط کن زیبایی ترکیب کنید.

آرایش کامل صورت فقط با یک رژ لب

به جای سایه از رژ لب استفاده کنید.

یکی از خوبی‌های رژ لب‌ها این است که می‌توانید از بافت نرم و مومی آن‌ها برای آرایش فوری چشم‌ها استفاده کنید، زیرا می‌توانند یکی از بهترین جایگزین‌ها برای سایه چشم باشند و آرایش شما را برای این منظور بسیار جذاب کنند. شما باید طبق نکات زیر عمل کنید:

در ابتدای کار با توجه به سبک آرایش خود رنگ رژ لب مناسبی را انتخاب کنید، مثلاً اگر می خواهید آرایش ملایم و ملایمی داشته باشید رژ لب هایی با رنگ های برهنه برای این منظور مناسب هستند در حالی که رژ لب های قرمز و صورتی برای این منظور مناسب هستند. آرایش شما شادتر به نظر می رسد.

حالا که رنگ را انتخاب کردید و آن را به پشت پلک خود زدید، آن را با نوک انگشت پخش کنید و یا می توانید از اسفنج سایه چشم نیز برای این کار استفاده کنید.

حال بهتر است روی نواحی مختلف پلک خود کمی رژ لب اضافه یا کم کنید و به این ترتیب سایه های روشن و تیره ایجاد کنید.

از آنجایی که رژلب ها تنوع زیادی دارند، نگران پیدا نکردن رنگ مورد علاقه خود نباشید، برعکس، با این موضوع بسیار باز خواهید بود، پس از ترکیب رنگ های جذاب آن ها نترسید.

آرایش کامل صورت فقط با یک رژ لب

خط چشم رنگارنگ را با رژ لب بکشید.

امروزه آرایش های رنگی بسیار شیک و مد شده اند به همین دلیل در کنار آن ها خط چشم های شیک و رنگی نیز وارد بازار شده است که می توانید نمونه های رنگی این مدل خط چشم و همچنین با رژلب Apply را به گونه ای تهیه کنید که مقدار کمی رژ لب را با یک برس خط چشم ظریف بردارید و سپس مانند خط چشم پشت پلک بزنید و در صورت تمایل تا آخر ریمل و ریمل بزنید. ببین چه زیبایی خاص و بی نظیری خلق کرده ای.

آرایش کامل صورت فقط با یک رژ لب

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.