افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بلاتکلیفی در تیم نساجی/ از بی ثباتی روی نیمکت تا فروش سهام باشگاه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306699
بلاتکلیفی در تیم نساجی/ از بی ثباتی روی نیمکت تا فروش سهام باشگاه – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران، بیست و سومین دوره لیگ یک را با امیدها و رویاهای فراوان آغاز کرد. این تیم با هدایت سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی ایران کار خود را آغاز کرد. رحمتی که با تجربه […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران، بیست و سومین دوره لیگ یک را با امیدها و رویاهای فراوان آغاز کرد. این تیم با هدایت سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی ایران کار خود را آغاز کرد. رحمتی که با تجربه موفق در تیم آلومینیوم و انگیزه زیاد به این تیم پیوسته بود نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

شروع فصل با سید مهدی رحمتی

سید مهدی رحمتی با تجربه فراوان در فوتبال ایران و سال ها حضور در دروازه تیم های بزرگ در ابتدای فصل به عنوان مربی نساجی انتخاب شد. هواداران امیدوار بودند که تحت هدایت او این تیم بتواند نتایج بهتری کسب کند و عملکرد شایسته ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

اما برخلاف انتظار، نساجی نتوانست نتایج قابل قبولی در مسابقات لیگ برتر کسب کند. شکست های پیاپی و عدم موفقیت در لیگ برتر به ویژه شکست سنگین 4 بر صفر مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم باعث شد تا سید مهدی رحمتی از سمت خود کناره گیری کند. ضمن اینکه حذف مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز دلیلی شد تا این تصمیم زودتر از موعد اجرایی شود.

تغییرات در کادر مربیگری

پس از استعفای رحمتی، مدیران باشگاه نساجی تصمیم گرفتند مدیریت این تیم را به «لوکاس آلکاراز» سرمربی اسپانیایی بسپارند. آلکاراز با تجربه به عنوان مربی در لالیگا به این تیم آمد و هواداران امیدوار بودند که بتواند تیم را از بحران خارج کند. اما آمدن آلکاراز نتوانست نتایج گروه نساجی را تغییر دهد. عملکرد ناموفق سرمربی اسپانیایی در ادامه فصل نشان داد که مشکلات این تیم فراتر از حل شدن با تغییر مربی است. با شروع نیم فصل دوم، نتایج ضعیف نساجی ادامه یافت و پس از باخت 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، الکاراز از سمت خود کنار رفت.

دوباره تغییر در کادر مربیگری و ورود الهام آرام

پس از برکناری الکاراز، ساکت الهامی، سرمربی نیم فصل اول مس رفسنجان جایگزین وی شد. ورود همی به تیم نساجی باعث تغییراتی در عملکرد این تیم شد. نساجی با هدایت الهامی نتایج شایسته ای کسب کرد و با توقف استقلال تهران در هفته بیست و هشتم، بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد. نساجی در پایان لیگ برتر با 29 امتیاز در رده دوازدهم ایستاد. اما پس از پایان لیگ، مالک باشگاه تصمیم به فروش سهام نساجی گرفت و این تصمیم باعث بلاتکلیفی در آینده این تیم شد.

بلاتکلیفی در تیم نساجی/ از بی ثباتی روی نیمکت تا فروش سهام باشگاه

خداحافظی بی صدا و الهام بخش

هواداران نساجی که انتظار داشتند ساکت الهامی در سمت خود باقی بماند، با انتشار پستی در فضای مجازی برای خداحافظی از هواداران غافلگیر شدند. این وضعیت بلاتکلیفی در تیم نساجی همچنان ادامه دارد و هنوز مشخص نیست سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

تغییرات پی در پی در کادر فنی و تصمیمات مدیریتی باعث شد تا تیم نساجی در بیست و سومین دوره لیگ برتر با چالش های زیادی روبرو شود. هواداران این تیم همچنان امیدوارند با رفع مشکلات و برنامه ریزی دقیق تر، نساجی بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و این تیم بار دیگر در جمع بهترین تیم های لیگ برتر ایران قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.