افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

تصمیم درست باشگاه در مورد دروازه بان یاغی/پاسخ منفی به بازگشت بیرانوند – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306696
تصمیم درست باشگاه در مورد دروازه بان یاغی/پاسخ منفی به بازگشت بیرانوند – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یک طرفه خود با باشگاه پرسپولیس، فکر می کرد بار دیگر در کانون توجه باشگاه و هواداران قرار می گیرد اما با دیدن جزئیات پرداخت 6 میلیارد تومبه به او به دلیل جدا نشدن از این تیم مورد بازجویی هواداران قرار گرفت. لازم بود تا […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد یک طرفه خود با باشگاه پرسپولیس، فکر می کرد بار دیگر در کانون توجه باشگاه و هواداران قرار می گیرد اما با دیدن جزئیات پرداخت 6 میلیارد تومبه به او به دلیل جدا نشدن از این تیم مورد بازجویی هواداران قرار گرفت. لازم بود تا کسی به دنبال بازگرداندن آن به فلسطینیان نباشد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته به دلیل احتمال انتقالش به استقلال تهران فشار زیادی را تحمل کرد، نمی خواهد با پیگیری بازگشت بیرانوند به آن موضوع بپردازد. همین موضوع باعث شد تا درویش درخواست دو نفر از اعضای هیئت مدیره برای مذاکره با بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس را رد کند. در این بین مدیر برنامه های او مدعی شد که بیرانوند دو پیشنهاد خارجی دارد و به همین دلیل تصمیم به رفتن گرفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها در این زمینه با معاونت حقوقی باشگاه مذاکره کرد، بلکه به مالکان اعلام کرد که هیچ واسطه ای در زمین بیرانوند نمی پذیرد و مطمئناً این بازیکن با شکایت دادگاه مواجه خواهد شد. باشگاهی که احتمال تحریم او و باشگاهی که قرارداد را امضا می کند وجود دارد.

این در حالی است که یکی از اعضای کنسرسیوم بانکی که 85 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را خریده است به دنبال راهی است تا بیرانوند بار دیگر با مدیرعامل و دروازه بان تیم ملی ایران جلسه مشترکی برگزار کند تا مشکل حل شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.