افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بادامکی: از ایران تماس گرفتند و ماتزاری را به شک انداختند/ مذاکرات را ادامه می دهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 306534
بادامکی: از ایران تماس گرفتند و ماتزاری را به شک انداختند/ مذاکرات را ادامه می دهیم – پرسپولیس نیوز

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره والتر ماتزاری صحبت جالبی کرده است. فابریزیو دی مارتزیو روزنامه نگار معروف ایتالیایی سه روز پیش برای اولین بار از توافق پرسپولیس و والتر ماتزاری خبر داد و اعلام کرد که سرمربی آینده پرسپولیس خواهد شد اما ناگهان همه چیز فرق کرد و خبرنگاران ایتالیایی حضور او در ایران را […]

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره والتر ماتزاری صحبت جالبی کرده است.

فابریزیو دی مارتزیو روزنامه نگار معروف ایتالیایی سه روز پیش برای اولین بار از توافق پرسپولیس و والتر ماتزاری خبر داد و اعلام کرد که سرمربی آینده پرسپولیس خواهد شد اما ناگهان همه چیز فرق کرد و خبرنگاران ایتالیایی حضور او در ایران را رد کردند. ، آن را می دانستند.

حسین بادامکی در این باره می گوید: سرمربیگری پرسپولیس چالش بزرگی است. نه به خاطر اینکه کدام مربی را بیاوریم، بلکه چالش ما بیشتر به این دلیل است که عبور از افرادی که در فوتبال کار می کنند، مخصوصا ایجنت ها، بسیار سخت است.

وی دلیل کاهش احتمال حضور مزاری را اینگونه بیان کرد: همانطور که می دانید ما با آقای مزاری صحبت کردیم و به توافق خوبی رسیدیم و نگذاشتیم کسی از داخل متوجه شود، اما به محض اینکه خبرگزاری ها اعلام کردند. طرف مقابل، ناگهان اتفاقاتی افتاد. عجیب بود که همه چیز به هم خورد و وقتی با مدیران برنامه‌هایشان صحبت کردیم، گفتند از داخل ایران تماس گرفته‌اند و اوضاع را پیچیده جلوه داده‌اند و خوب صحبت نمی‌کنند. به نظر من نگفتن این حرف ها غیرحرفه ای است چون مربی به ایران نمی آید.

بادامکی درباره آخرین مذاکره با مزاری گفت: آنها مشکلی نداشتند اما کمک مربیانی که چند سالی است با آنها کار می کنند و قرار است آنها را بیاورند شک دارند و مضطرب و نگران هستند. ما صحبت کردیم و به آنها گفتیم که استراحت کنند، اما آنها از ما زمان خواستند تا فکر کنیم و پاسخ دهیم.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره سرنوشت مزاری هم گفت: با اینکه در مخفی نگه داشتن قرارداد آقای مزاری خیلی خوب عمل کردیم اما وقتی از آن طرف اعلام شد 50-50 شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه زمانی تکلیف والتر ماتزاری مشخص می شود، گفت: در حال مذاکره و گفتگو هستیم. انشالله دیش امروز و فردا مشخص میشه.

حسین بادامکی درباره دلیل قطع مذاکره با فنشیپ هلندی گفت: اگر با مربی مشکلی داشته باشند قطعا سازمان های نظارتی به ما تذکر می دهند که آن مربی مشکل دارد و نمی تواند بیاید اما چنین چیزی وجود نداشت و ما بودیم، من هم متوجه نیستم.”

وی با اشاره به وضعیت این مربی معروف گفت: بعد از صحبت گفتند مشکل دارد و کار تمام شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)