افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

مافیای VPN جیب مردم را خالی می کند

  • کد خبر : 306504
مافیای VPN جیب مردم را خالی می کند

مصطفی پورمحمدی در سومین مناظره تلویزیونی فیلترینگ گفت: فضای مجازی دنیای هزاران فرصت و تهدید است. یعنی همه فرصت ها در کنار تهدیدهای فراوان وجود دارد. اول از همه باید آن را بشناسیم و اهمیت آن را درک کنیم، از فرصت های آن استفاده کنیم و تهدیدهای آن را بشناسیم. آفتاب نیوز: پورمحمدی گفت: زندگی […]

مصطفی پورمحمدی در سومین مناظره تلویزیونی فیلترینگ گفت: فضای مجازی دنیای هزاران فرصت و تهدید است. یعنی همه فرصت ها در کنار تهدیدهای فراوان وجود دارد. اول از همه باید آن را بشناسیم و اهمیت آن را درک کنیم، از فرصت های آن استفاده کنیم و تهدیدهای آن را بشناسیم.

آفتاب نیوز:

پورمحمدی گفت: زندگی بدون فضای مجازی امکان پذیر نیست. فرزندان ما از ابتدای زندگی با موبایل و بازی های کودکانه بزرگ شده اند و دنیای آنها با دنیای همه ما متفاوت است. برای مقابله با آسیب ها که بسیار نگران کننده است، نمی توانیم فرصت ها را از خودمان سلب کنیم. فقط در فیلترینگ نمی توان مانور داد. البته در مقطعی این یک تصمیم قابل دفاع بود. اما ادامه آن نگران کننده و مشکل ساز است. مافیای VPN جیب مردم را خالی می کند، سرعت را محدود می کند و امنیت را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی ادامه داد: باید از ابتدا روی ایجاد یک پیام رسان بسیار قدرتمند تمرکز می کردیم. این را در دولت یازدهم به طور جدی مطرح کردم. چون همیشه در استفاده از فضای مجازی و اینترنت فعال بوده ام و کارهای بزرگی در این زمینه انجام داده ام!

پورمحمدی بیان کرد: تاکید کردم باید پیام رسان قدرتمندی ایجاد کنیم که در منطقه قدرت برتر و در عرصه جهانی حداقل در جهان اسلام صدا داشته باشد. اما متاسفانه هر سازمانی شروع به ایجاد یک پیام رسان کرد! و حالا ما در دام افتاده ایم. با یک پیام رسان از شرق صحبت کردیم، آنها حاضر به همکاری و اشتراک بودند، اما متاسفانه نشد و همه آقایان عقب نشینی کردند. سرانقلاب می گفتند اگر من رهبر کشور نبودم رئیس فضای مجازی کشور بودم که نشان می دهد این موضوع چقدر اهمیت دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.