افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ورزشگاه تختی جایگزین آزادی شد/آخرین وضعیت پرونده فساد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 306448
ورزشگاه تختی جایگزین آزادی شد/آخرین وضعیت پرونده فساد – پرسپولیس نیوز

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص رویدادهای جاری فوتبال کشور ارائه کرد. امیرمهدی علوی درباره آخرین تصمیمات کارگروه نظارت بر قراردادهای فدراسیون فوتبال و ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال اظهار داشت: گروه نظارت نسبت به فصل گذشته نقاط ضعف و قوت را بررسی کرد و یک […]

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص رویدادهای جاری فوتبال کشور ارائه کرد.

امیرمهدی علوی درباره آخرین تصمیمات کارگروه نظارت بر قراردادهای فدراسیون فوتبال و ممنوعیت عقد قرارداد بیش از یک ساله با بازیکنان بالای 30 سال اظهار داشت: گروه نظارت نسبت به فصل گذشته نقاط ضعف و قوت را بررسی کرد و یک نتیجه را اتخاذ کرد. مجموعه ای از تصمیمات البته این روند باید به تایید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسد. فرصتی برای بهینه سازی قبل از تایید نهایی وجود دارد. اعضای باشگاه ها و کارگروه نظرات خود را به یکدیگر منتقل خواهند کرد. امیدواریم شرایط برای کسب همه آرا و نظرات کارگروه فراهم شود.

وی در خصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در فینال جام حذفی و مشکل ارتباطی وی در بازی سپاهان – مس رفسنجان گفت: با پیگیری های همه جانبه در فدراسیون فوتبال با پیگیری آقای تاج و محققان عرصه بین المللی روابط، دبیرکل ممبینی فدراسیون و نظارت غیرتمندانه آقای هاشمی وزیر ورزش و دستوراتی که دادند، این موضوع اجرایی شد. پیش از این دولت سیزدهم برای بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس تلاش زیادی کرد. امیدواریم در دولت چهاردهم نیز همین حمایت ها و پیگیری ها انجام شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال دی گفت: بلافاصله پس از پایان لیگ (23) موضوع سخت افزار باشگاه ها بررسی و تحلیل شد. موضوع امکانات و تجهیزات از جمله نصب کمک داور ویدیویی، بهینه سازی و تعمیر جایگاه های ویژه میهمان ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت. در واقع به 42 مورد توجه کردند. بر این اساس ورزشگاه خاطره موتیز پس قوامین از برگزاری مسابقات حذف شد. در گذشته شرایط میزبانی از هواداران را داشت اما اکنون چنین شرایطی وجود ندارد.

علوی ادامه داد: 10 ورزشگاه نقص کمتری دارند. در واقع آنها نیاز به تلاش و نظارت در استان خودشان دارند تا بتوانند میزبانی مسابقات را داشته باشند. استانداران، اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت فوتبال استان باید پیگیر این موضوع باشند و با تلاش مستمر حتی در روزهای پایانی هفته نسبت به آماده سازی ورزشگاه های مذکور برای فصل آینده اقدام کنند. .

وی با اشاره به جزئیات نقص 6 ورزشگاه میزبان لیگ برتر، تصریح کرد: ورزشگاه شهید نصیری یزد باید تغییر کند. چادر ملو تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده است با این شرایط تفاوت را رقم خواهد زد. جدا از این، آنها باید مرحله دوم خود را ارائه دهند. ورزشگاه شادروان سیروس که ملوان بازی های ملوان است از نظر امنیتی مشکل دارد. این ورزشگاه مشکل رینگ امنیتی دارد که موضوع بسیار مهمی است. بنابراین باید در مجموعه استان گیلان تلاش زیادی شود تا این مشکل برطرف شود. چمن ورزشگاه غدیر اهواز مشکل چمن دارد. علاوه بر این، منطقه امنیتی اطراف ورزشگاه باید بهبود یابد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اعتراض به ورزشگاه شهید وطنی گفت: سوال ورزشگاه قائم شهر وطنی، بحث ورودی ورزشگاه است. اتوبوس نمی تواند وارد ورزشگاه شود و در قسمت ورودی مشکل دارد. گروه مدیران نساجی فوق العاده پرتلاش هستند. موضوع ورود به ورزشگاه و شرایط سکوها را بهتر کنند.

علوی درباره لزوم معرفی ورزشگاه جایگزین گفت: باشگاه ها نیز ورزشگاه جایگزین معرفی کنند. اما امیدواریم این ورزشگاه ها برای شروع لیگ از راه برسند. یکی از ورزشگاه هایی که نام بردیم چندین مدرسه در اطراف خود دارد. ممکن است یک رویداد تعاملی در بعد از ظهر (زمان بازی) وجود داشته باشد و جایگزینی برای جایی است که قرار است سفرها انجام شود.

وی در خصوص ورزشگاه فولادشهر اصفهان و خیبر خرم آباد تاکید کرد: این ورزشگاه نیازمند ارتقای جدی امکانات است. این به روز رسانی چمن، مسیرهای عبور و مرور و موارد دیگر را پوشش می دهد. ناظران از ورزشگاه خیبر خرم آباد بازدید کردند. واقعاً باید به صورت تمام وقت کار کرد و با تلاش مستمر باید شرایطی فراهم شود تا بتوانند در ابتدای لیگ برتر از شرایط میزبانی برخوردار شوند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ورزشگاه آزادی همچنان بهترین ورزشگاه فوتبال کشورمان است، گفت: امیدواریم به همت وزیر ورزش و جوانان و طلا که مسئول توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هستند نیز به صورت ویژه در آنجا فعالیت کنند. این ورزشگاه در حال بازسازی است. در شرایطی که یک فینال حذفی داشت، به نوعی خود را در وسط ساخت ورزشگاه دید.

علوی درباره مشکل ارتباطی داوری ویدیویی در فینال جام حذفی و بررسی صحنه مشکوک بازی سپاهان – مس رفسنجان در 6 دقیقه گفت: در آن زمان به دلیل نقص ارتباطی بود. با تلاش جناب آقای دانیال مرادی رئیس گروه داوران بلافاصله موضوع حل شد. این موضوع به ما ربطی نداشت، در کل جایگاه ها و ورزشگاه در حال تعمیر است. با دستور وزیر محترم شرایط برگزاری فینال جام حذفی فراهم شد. می دانم که از امروز فضای بهینه سازی و مرمت در ورزشگاه آزادی دوباره ایجاد شده است. امیدوارم ورزشگاه آزادی زودتر بیاید. چون دور سوم مقدماتی جام جهانی، جشن مسابقات لیگ برتر و هفته های ابتدایی لیگ برتر را داریم.

وی ادامه داد: به همین دلیل یک سری مکاتبات با ورزشگاه تختی داشتیم تا از این ورزشگاه به عنوان جایگزین شروع لیگ استفاده کنیم. وضعیت مشابهی در دهه 1980 ایجاد شد. در آن زمان ورزشگاه آزادی در حال بازسازی بود و چمن ورزشگاه در حال بهینه سازی بود. فکر می کنم ورزشگاه تختی یک فصل میزبان مسابقات لیگ برتر بود. البته قطعاً این فصل آنقدرها دوام نخواهد آورد. امیدواریم با تلاش استادیوم آزادی و پیمانکار محترم و دستورات اکید مقام معظم رهبری وزارت ورزش و توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مسابقات طی 2 تا 3 هفته پس از پایان مسابقات به نتیجه برسد. شروع لیگ

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در فوتبال ایران، شایعات و احتمال مجازات انضباطی برخی تیم ها در این پرونده، گفت: معتقدم مقام محترم قضایی و دادگستری محترم کرمان در 2 نوبت همانطور که دیدم توضیحات کاملی در این باره داد. این مسئولین تعداد افراد حاضر در این پرونده را روشن کردند و متهم به تحقیق پرداخت. حرف های رسانه های آن سوی آب واضح است. ما هیچ بحثی در مورد آن افراد و امکانات آنها نداریم. اما در سطح رسانه ملی از همکاری همه رسانه ها در این زمینه تشکر می کنیم. شاید رسانه ملی به تسهیل بحث درباره فدراسیون فوتبال کمک کرده باشد.

وی افزود: کمیته اخلاق در این خصوص پرونده باز دارد. آقای یونس اسدی مقدم، رئیس کمیته، مردم را به کمیته اخلاق فراخواند. این موضوع در کمیته اخلاق وارد مرحله جدیدی خواهد شد. امیدواریم با نظارت قوه قضائیه فدراسیون همراه با همت و اقدامات دادگستری استان کرمان و مراجع ذیصلاح قضایی تمامی جوانب این پرونده روشن شود. امیدواریم شرایطی پیش بیاید که فوتبال ما در لیگ بعدی با آرامش خاطر هواداران و هواداران به کار خود ادامه دهد.

علوی با اشاره به مجازات های کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق مجازات های فوتبال را برای این پرونده اعلام می کند. در نتیجه، ممکن است روندهای جدیدی در موضوعات مختلف ظاهر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.