افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

ظریف: مردم ایران، جمعه پای صندوق های رای بروید

  • کد خبر : 306402
ظریف: مردم ایران، جمعه پای صندوق های رای بروید

به گزارش خبرنگار آیرینمحمدجواد ظریف جمعه شب در حسینیه چهل تن کاشان گفت: ما برخلاف اقلیت سگ به دنبال اغتشاش نیستیم و به دنبال خاموش کردن صدای مخالفان نیستیم و به دنبال این هستیم که مخالفان صحبت کنند. شما مخالفان خود را خفه کردید، آیا این سخنان شهید سلیمانی را نشنیدید که دختران با حجاب، […]

به گزارش خبرنگار آیرینمحمدجواد ظریف جمعه شب در حسینیه چهل تن کاشان گفت: ما برخلاف اقلیت سگ به دنبال اغتشاش نیستیم و به دنبال خاموش کردن صدای مخالفان نیستیم و به دنبال این هستیم که مخالفان صحبت کنند. شما مخالفان خود را خفه کردید، آیا این سخنان شهید سلیمانی را نشنیدید که دختران با حجاب، دختران من هستند، چرا با خون شهدا معامله نکنیم؟ هیچ خواسته ای از مردم نیست، این شهری است که به ما بدهکار نیست.

وی افزود: دو قطبی شدن برای روند رای گیری مضر است. من به دنبال دو قطبی سازی نیستم، بلکه به دنبال فرستادن مردم به پای صندوق های رای هستم و هیچکس جرات تحریم ایران را ندارد. چرا از حرف من ناراحتی؟ آیا دوست دارید افراد کمتری به پای صندوق های رای بروند؟ چرا ناراحت شدی؟ ما به اقلیت احترام می گذاریم و توهین نمی کنیم، مثل اقلیتی نیستیم که مخالف اکثریت مردم باشد، نماینده یا غیرنماینده کاشان را که روزگارم را سیاه کرده بود یادت نمی آید؟ در مجلس، چایش را بیرون آورد؟

ظریف اعلام کرد: اگر کسی قرار است حرفی بزند باید بگویم خجالت بکش، آقای پورمحمدی اصلاح طلب نیست بلکه رئیس جامعه روحانیت مبارز است و یکی از ارکان انقلاب است. دیروز در مناظره مقابل جلیلی گفت که جلیلی به من گفت اگر شما جای رئیس جمهور بودید FATF را می پذیرفتید آیا با مخالفت با روحانی این کشور را بدبخت کردید؟

وی ادامه داد: آقای جلیلی با آمریکایی ها مذاکره نکردید؟ آیا او به جای نشستن در مقابل همتایان خود جلوی معاون وزیر خارجه آمریکا نمی نشست؟ بد بود آنقدر عزت کشور را بلند کردم که وزیر امور خارجه آمریکا به دیدار من آمد؟ آیا این بد بود که هر بار که مذاکره می کردند تحریم جدید و بدبختی جدیدی بر کشور تحمیل می کردند؟ آیا هر بار که مذاکره می کنیم، تحریم را حذف می کنیم؟ و آیا دروغ می گویند؟ آیا رفتن به مذاکره و بازگشت دست خالی خوب است؟ آیا شعار دادن و خالی کردن جیب مردم خوب است؟

ظریف تصریح کرد: شجاعت تصمیم گیری و خرج کردن برای خود اشکالی ندارد، جسارت خرج کردن از جیب مردم اشکالی ندارد. مردم ما که سیاستمدار ما شدند، با گوشت 700 هزار تومانی شهید دادند تا زندگی کنند؟

وی تصریح کرد: مردم ما در مقابل تحریم ها مقاومت کردند که یک قشر ثروتمند بیاید دوباره از جیب خرج کند و بگوید شرایط خیلی خوب است. مردم ما به خاطر شعارهایشان شب ها گرسنه می خوابند. ما فقط زمانی می توانیم این کشور را بسازیم که بین خودمان به اجماع برسیم و زمانی می توانیم این کشور را استعمار کنیم که این بازی های سیاسی را متوقف کنیم. ما می‌توانیم در برابر همه دشمنانی که برای شکست دادن ما تلاش می‌کنند، متحد باشیم. در متن انگلیسی کتاب بنیامین نتانیاهو می‌گوید برجام بزرگترین خطر برای اسرائیل است و روزی که برجام تصویب شد به آن قسم خوردم. چرا با نتانیاهو موافقید؟

ظریف ادامه داد: دوستانش در جبهه پایداری می گفتند سردار سلیمانی گفته اگر جلیلی رئیس جمهور شود من حتی یک روز هم نمی مانم، آقای قالیباف اخیرا گفت که ابرانقلابیون حتی شهید سلیمانی را قبول نکردند، حالا او کیست. دروغ گو؟ دوستان من با خون شهدا بازی نکنید. شهدا صادقانه ماندند. کجایید ای شهدای خدا؟ برای خدا کار کردند و ما تا آخر عمر مدیون شهدا و ایثارگران هستیم. فقط بدانید که دکتر به شما قول داده است که اجازه نمی دهم استقلالی که ثمره خون شهداست پایمال شود. رو به فراموشی است، دکترها به شما قول دادند که نه شرقی خواهم بود، نه غربی، نه ضد شرقی و نه غربی.

در ادامه تصاویری از حضور محمدجواد ظریف از اعضای ستاد پزشکی انتخابات کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در کاشان را مشاهده می کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.