افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

5 جاعل و کلاهبردار حرفه ای به دام پلیس افتاد + جزئیات

  • کد خبر : 306377
5 جاعل و کلاهبردار حرفه ای به دام پلیس افتاد + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید مجیدی نماینده مردم جل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص جزئیات انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری گفت: کارآگاهان معاونت جعل و کلاهبرداری تهران بزرگ با رصد فضای مجازی یک باند جعل و کلاهبرداری را که دارای صفحاتی در فضای مجازی بودند، شناسایی کردند. با اقدامات انجام شده […]

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید مجیدی نماینده مردم جل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص جزئیات انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری گفت: کارآگاهان معاونت جعل و کلاهبرداری تهران بزرگ با رصد فضای مجازی یک باند جعل و کلاهبرداری را که دارای صفحاتی در فضای مجازی بودند، شناسایی کردند.

با اقدامات انجام شده برای شناسایی محل تهیه این مدارک جعلی، تمامی اعضای این باند شناسایی و طی عملیاتی تمامی اعضای این باند که شامل 5 نفر بودند، شناسایی و دستگیر شدند و توانستیم شناسایی و منهدم کنیم. منبع اصلی تهیه و توزیع این اسناد جعلی است.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده برای شناسایی محل تهیه این اسناد جعلی، تمامی اعضای این باند شناسایی و طی عملیاتی تمامی اعضای این باند که شامل 5 نفر بودند، شناسایی و دستگیر شدند و توانستیم شناسایی منبع اولیه تهیه و توزیع این اسناد جعلی و نابودی آنها.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره فعالیت مجرمانه این باند کلاهبرداری و جعل اسناد گفت: این افراد اقدام به جعل اسناد هویتی از قبیل شناسنامه، کارت ملی، شناسنامه، شناسنامه می کردند خدمات، انواع گواهینامه های آموزشی در تمامی مقوله ها و دوره ها، اسناد مالکیت خودرو برای پلمپ ادارات و سازمان های دولتی استفاده می کردند.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: خوشبختانه تمامی این افراد شناسایی و دستگیر شده اند و موفق به دستگیری آنها شده ایم. صفحات مجازی این افراد نیز مسدود شده است.

وی با توصیه به شهروندان برای عدم استفاده از مدارک جعلی گفت: قطعا با متقاضیان برخورد قانونی صورت می گیرد زیرا استفاده از مدارک مجهول و جعلی جرم تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.