افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

سالن ورزشی صالحین سنندج در شهر سالوات آباد افتتاح شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306285
سالن ورزشی صالحین سنندج در شهر سالوات آباد افتتاح شد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سالن ورزشی صالحان روستای صلوات آباد شهرستان سنندج عصر جمعه با حضور «شهرام عظیمی» مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان جانشین فرمانده سپاه بیت. مقدس استان کردستان، مدیر کل و دستیاران ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران استان و جمعی دیگر از مسئولان و مردم […]

به گزارش خبرنگار مهر، سالن ورزشی صالحان روستای صلوات آباد شهرستان سنندج عصر جمعه با حضور «شهرام عظیمی» مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان جانشین فرمانده سپاه بیت. مقدس استان کردستان، مدیر کل و دستیاران ورزش و جوانان استان، مسئول بسیج ورزشکاران استان و جمعی دیگر از مسئولان و مردم افتتاح شد.

این سالن ورزشی توسط سپاه بیت المقدس استان ساخته شده و اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز تجهیزات و اقلام ورزشی را به این سالن اختصاص داده است.

شهرام عظیمی مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری در مراسم افتتاحیه این سالن گفت: روستاییان فقیر به تعبیر مقام معظم رهبری صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به این قشر افتخار بزرگی برای مردم است. مقامات.”

وی تصریح کرد: یکی از همکاری های خوب وزارت ورزش و جوانان با سپاه، ساخت و تجهیز این نوع فضاهای ورزشی در روستاها است که می تواند برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استعدادیابی در بین آنها بسیار مثمر ثمر باشد. آنها آنها

عظیمی اذعان داشت: سپاه پاسداران و سازمان بسیج نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال های دفاع مقدس داشتند که ما نیز قدردان رشادت های آنان هستیم.

سالن ورزشی صالحین در روستای سالوات آباد سنندج افتتاح شد

مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گفت: اهدای تشک و سایر وسایل ورزشی به سالن صالحان روستای صلوات آباد یکی از نمونه های همکاری خوبی است که امروز با حضور مردم این روستا توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان انجام شد.

وی یادآور شد: در این دولت اقدامات خوبی در زمینه توسعه ورزش در روستاها انجام شد و امیدواریم این حرکت خدمتگزاری که توسط رئیس جمهور شهیدمان آغاز شده است ادامه یابد.

سالن ورزشی صالحین در روستای سالوات آباد سنندج افتتاح شد

سردار «جمشید رضایی» جانشین فرمانده سپاه بیت مقدس استان کردستان نیز در این آیین گفت: جوانان برومندی اهل روستای سنندج غرق و اهالی این شهرستان به ویژه روستای سالوات آباد شهدای گرانقدری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند که خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد. آه تو باید به یاد شهدای این مناطق انجام شود.

وی همچنین به 78 سالن اشاره کرد صالحان این سالن ها در روستاهای سراسر استان کردستان ساخته شده است، افزود: این سالن ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور ترویج ورزش و تشویق جوانان به فعالیت های تربیت بدنی و غنی سازی اوقات فراغت ساخته شده و ظرفیت استفاده برای سایر شهرستان های اطراف را نیز دارد. .

این مسئول ابراز امیدواری کرد: ساخت این سالن ها منشأ شناسایی استعدادهای درخشان و معرفی ورزشکاران کردستانی به تیم های ملی و کسب افتخارات بزرگی برای کشور و استان کردستان باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.