افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ایالات متحده: اوکراین می تواند به هر بخشی از روسیه حمله کند

  • کد خبر : 305994
ایالات متحده: اوکراین می تواند به هر بخشی از روسیه حمله کند

به گزارش خبرآنلاین، این تغییر موضع تنها چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که ایالات متحده در واکنش به حمله فرامرزی به شهر خارکف، بی سر و صدا به کی‌یف برای حمله به داخل روسیه چراغ سبز نشان داد. در آن زمان، مقامات آمریکایی تاکید کردند که این سیاست از جمله محدودیت‌های دیگر به […]

به گزارش خبرآنلاین، این تغییر موضع تنها چند هفته پس از آن صورت می‌گیرد که ایالات متحده در واکنش به حمله فرامرزی به شهر خارکف، بی سر و صدا به کی‌یف برای حمله به داخل روسیه چراغ سبز نشان داد. در آن زمان، مقامات آمریکایی تاکید کردند که این سیاست از جمله محدودیت‌های دیگر به منطقه خارکف محدود می‌شود.

به گزارش ایسنا، نیروهای اوکراینی از آن زمان تاکنون حداقل یک بار از سلاح های آمریکایی برای حمله به روسیه استفاده کرده و اهدافی را در شهر بلگورود منهدم کرده و موفق شده اند حمله روسیه را خنثی کنند.

اما مقامات اوکراینی و دیگر کشورهای اروپایی، ایالات متحده را تحت فشار قرار داده اند تا محدودیت های خود را کاهش دهد و به اوکراین اجازه حمله به هر نقطه در داخل روسیه را بدهد.

در همین حال، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده گفت: توافق با اوکراین برای استفاده از تسلیحات آمریکایی علیه خاک روسیه به هر جایی که نیروهای روسی در آن سوی مرز هستند، گسترش یافته است.

در روزهای اخیر، روسیه اعلام کرده است که ممکن است به زودی به سمت شهر “سوم” این کشور در شمال شرق، که نزدیک به مرز روسیه است، حرکت کند و سالیوان پاسخ داد که اگر این اتفاق بیفتد، این سیاست در آنجا نیز اعمال خواهد شد. . بودن.

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: بحث جغرافیا نیست. این در مورد عقل سلیم است. اگر روسیه از خاک خود به اوکراین حمله کند یا در شرف حمله باشد، منطقی است که به اوکراین اجازه دهیم به نیروهایی که از آن سوی مرز به آن حمله می کنند حمله کند.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.