افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

مهدی: لیگ به مدت 4 تا 5 هفته تا روز فیفا در شهریور برگزار می شود/ ورزشگاه آبادان آماده میزبانی از استقلال نیست!

  • کد خبر : 30596

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری چهار تا پنج هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر تا روز فیفا در شهریور ماه خبر داد. سهیل مهدی در حاشیه سمینار پیش فصل داوری لیگ برتر اظهار داشت: باید از جامعه داوری تشکر کنیم که صادقانه در کنار تیم مسابقات ایستاده اند و قدردان آنها هستیم. آمار اعلام […]

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری چهار تا پنج هفته مسابقات فوتبال لیگ برتر تا روز فیفا در شهریور ماه خبر داد.

سهیل مهدی در حاشیه سمینار پیش فصل داوری لیگ برتر اظهار داشت: باید از جامعه داوری تشکر کنیم که صادقانه در کنار تیم مسابقات ایستاده اند و قدردان آنها هستیم. آمار اعلام شده از سوی رئیس کمیته داوران حکایت از بهبود کار دارد و اعلام آمار خطای 21 درصدی داوران پررنگ بود. امیدواریم کیفیت داوران بهتر شود و با اعلام تعداد بتوانیم به سمت بهبود حرکت کنیم. گام بسیار ارزشمندی بود که برداشته شد و مسیر و مسیر پیشرفت کاملا مشخص است.

وی در خصوص اعلام برنامه لیگ خاطرنشان کرد: چند نکته در خصوص برنامه لیگ داشتیم که هنوز حل نشده است و باید هفته های اول را اعلام می کردیم. با توجه به اینکه قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 11 شهریور برگزار می شود و وضعیت چهار نماینده کشورمان مشخص نیست، این وضعیت در فصل آینده تاثیرگذار است. سعی می کنیم تا قبل از فیفادی در شهریور ماه تقویم چهار پنج هفته ای لیگ را اعلام کنیم و تا آن زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شده و سپس تقویم هفته های بعد را اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که “چند ورزشگاه آماده میزبانی لیگ است؟”، اظهار داشت: ورزشگاه شهر قزوین هنوز آماده نیست و کاری انجام نشده است و ورزشگاه تختی آبادان (اولین استقلالی ها) حریف هفته)، ما شنیده ایم. بازسازی را از رختکن شروع کردند و آمار جدیدی از این ورزشگاه نداریم. در نامه ای که برای ما ارسال کردند، ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان ورزشگاه جایگزین اعلام کردند و با توجه به اینکه در هفته اول استقلال خوزستان میزبانی می کند، در صورت آماده نبودن ورزشگاه تختی آبادان تا قبل از شروع لیگ، باید مسابقه یک صنعت را برگزار کنیم. نفت یا با فاصله دو روز

مهدی درباره شرایط ورزشگاه آزادی یادآور شد: ورزشگاه آزادی همچنان در شرایط فصل گذشته است و پیمانکار ورزشگاه در حال آماده سازی فضا است تا بتوانیم پذیرای هواداران باشیم و در طول فصل بازسازی انجام می شود.

وی درباره شرایط میزبانی ورزشگاه تختی تهران و شهدای شهر قدس نیز گفت: این دو ورزشگاه اگر زودتر اضافه شوند در بحث میزبانی به ما کمک می کنند اما متاسفانه هنوز وارد چرخه برگزاری مسابقات نشده اند. چمن ورزشگاه تختی در حال تعمیر است و ورزشگاه شهرقدس، فکر نمی کنم چند سالی است که دست به آن نشده باشد!

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)