افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

ناراحتی خانواده ای بر اثر تیراندازی / متهم اعتراف کرد

  • کد خبر : 305926
ناراحتی خانواده ای بر اثر تیراندازی / متهم اعتراف کرد

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند ضمن بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی کردن با قبضه اسلحه در محله روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد و مرگ 2 کودک، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران […]

به گزارش رکنا، سردار حمید هداوند ضمن بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی کردن با قبضه اسلحه در محله روستای نجم آباد شهرستان نظرآباد و مرگ 2 کودک، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد چند جوان در حال آموزش و تیراندازی به سمت سیبل با استفاده از سلاح های شکاری بودند که با عبور یک دستگاه پراید ناگهان به سمت سرنشینان خودرو که دو نفر بودند تیراندازی کرد. کودکان 7 و 9 ساله و ماموران بلافاصله با اورژانس 115 تماس گرفتند اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات و خونریزی شدید هر دو کودک فوت کردند.

سردار هداوند در ادامه افزود: در این رابطه متهم و عامل اصلی شناسایی و پلیس شهرستان با اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمترین زمان ممکن و کمتر از 4 ساعت قاتل را به هلاکت رساند. در مخفیگاه شما در روستای نجم آباد دستگیر شد آنها انجام دادند

این مقام ارشد انتظامی اگرچه با بیان اینکه از متهم 1 قبضه سلاح شکاری و چند فشنگ کشف شد، اذعان داشت: متهم در تحقیقات تخصصی به قتل 2 کودک با سلاح شکاری اعتراف و علت را سهوی و غیر عمدی عنوان کرد. .

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: حفظ جان و مال مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا از عموم مردم تقاضا داریم. برای درک هر مورد مشکوک بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.