افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

کشاورزی قراردادی می تواند بسیاری از مشکلات و چالش ها را حل کند

  • کد خبر : 305817
کشاورزی قراردادی می تواند بسیاری از مشکلات و چالش ها را حل کند

با توجه به بازار، اکبر فتحی در مراسم گرامیداشت روز اصناف که به همت اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی را به دلیل عملکرد و توانمندی آن بسیار مهم می دانیم. برای حل مشکلات کشاورزی که با آن روبرو […]

با توجه به بازار، اکبر فتحی در مراسم گرامیداشت روز اصناف که به همت اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: تشکیل اتاق اصناف کشاورزی را به دلیل عملکرد و توانمندی آن بسیار مهم می دانیم. برای حل مشکلات کشاورزی که با آن روبرو هستیم.

وی افزود: تشکیل اتاق اصناف با هدف کمک به کشاورزان و هویت بخشی به آنها بود که این امر را به فال نیک می گیریم.

فتحی بیان کرد: کشاورزان شبانه روز کار می کنند و هر چقدر در دولت ها به آنها هویت و اهمیت داده شود کافی نیست بنابراین این روز را به ویژه به کشاورزان تبریک می گوییم. اتاق اصناف باید ارتباط بین خدمات رسان و کشاورزان را برقرار کند. اتاق اصناف موظف به تعیین رابطه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: باید در جلسات مختلف حوزه کشاورزی اتاق اصناف را در نظر بگیریم که تصمیم گیری و تصمیم گیری می شود چرا که تصمیم آنها واقعی خواهد بود. من به اتاق اصناف کشاورزی امید زیادی دارم اما استان ها برای رسیدن به این هدف یک سری انتظارات دارند.

وی افزود: اگر نتوانیم تولید را به درستی هدایت کنیم وضعیت به این صورت خواهد بود و در حوزه تنظیم بازار با مشکل تنظیم قیمت مواجه خواهیم شد و این مسائل باید با خرد جمعی حل شود و این ظرفیت در اتاق اتاق وجود دارد. اصناف کشاورزی که باید از آنها به نحو مطلوب استفاده شود.

فتحی بیان کرد: اتاق اصناف به دلیل کوچک بودن فعالیت های کشاورزی سازمان را در اختیار گرفته است و به همین دلیل می تواند کار خوبی انجام دهد و به عنوان دروازه ورود به حوزه دانش در کشاورزی محسوب شود اگر امروز نمی توانیم این کار را انجام دهیم. . ، مشکل به تعداد کشاورزان مربوط می شود. زمانی که بتوانیم از این عناصر در فرآیند تولید به خوبی استفاده کنیم، زمانی که در قالب کشاورزی قراردادی که علمی است پیش برویم و در این صورت اتاق اتحادیه های کشاورزی باید به دنبال حمایت باشند و ما در خدمت آنها باشیم. .

وی سپس ادامه داد: اگر یک میلیون و 500 هزار هکتار زمین کشاورزی داشته باشیم که حدود 350 هزار کشاورز در آن توزیع شده اند، طبیعتا تنظیم بازار و مدیریت عملکرد مشکل است، اما اگر به صورت زراعت قراردادی باشد، کار ما راحت می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.