افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

از سیلی زدن به بازیکن تا صحنه های زشت در سکوها؛ لیگی که به بدترین شکل به پایان رسید!

  • کد خبر : 305779
از سیلی زدن به بازیکن تا صحنه های زشت در سکوها؛  لیگی که به بدترین شکل به پایان رسید!

آفتاب نیوز: لیگ برتر بسکتبال روز چهارشنبه با قهرمانی طبیعت تهران و نایب قهرمانی شهرداری گرگان پس از 8 ماه فرسایش به پایان رسید. در سری فینال 2 تیم 5 دیدار حساس مقابل هم انجام دادند که 3 برد به مشارکت طبیعت و 2 پیروزی به شهرداری گرگان رسید. پنجمین و آخرین بازی به همت […]

آفتاب نیوز:

لیگ برتر بسکتبال روز چهارشنبه با قهرمانی طبیعت تهران و نایب قهرمانی شهرداری گرگان پس از 8 ماه فرسایش به پایان رسید. در سری فینال 2 تیم 5 دیدار حساس مقابل هم انجام دادند که 3 برد به مشارکت طبیعت و 2 پیروزی به شهرداری گرگان رسید.

پنجمین و آخرین بازی به همت گرگان برگزار شد و قبل از شروع بازی پیش بینی می شد در صورت قهرمان نشدن شهرداری باید شاهد حضور هواداران این تیم باشیم و متاسفانه همین اتفاق افتاد و در اضافه. زمانی که نماینده گرگان از حریف عقب افتاد و به سمت شکست پیش رفت، جنجال به پا شد و پرتاب بطری و حمله به زمین همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و صحنه های زشتی با حضور وزیر ورزش و جوانان رقم خورد.

تنها 18 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود که جو ورزشگاه متشنج شد و بازی برای دقایق زیادی متوقف شد.

این شوخی ها پس از پایان بازی ادامه یافت و این بار بازیکنان گرگان جان خود را از دست دادند و در ویدئوی منتشر شده، یاسین کلاسنگیانی بازیکن بومی بازیکنان گرگان برای نشان دادن روحیه شان به نوید رضایی فر سیلی می زند. علاوه بر بازی!

علاوه بر لیگ برتر، این فصل شهر گرگان در لیگ قهرمانان غرب آسیا و آسیا نیز مشکلات زیادی داشت و برخی از بازیکنان هر طور که می خواستند رفتار کردند و حتی شنیده شد که در دوحه بین آنها دعوا شده است. قطر.

برد و باخت 2 در یک سکه است و بارها گفته شده که نباید به پیروزی ها افتخار کرد یا از شکست ناامید شد و به حریف احترام گذاشت، اما ظاهرا شکست شهرداری در فینال بعد از سه سال قهرمانی برای هواداران و البته بازیکنان این تیم اصلا خوشایند نبودند و با حرکاتی که انجام دادند باعث شدند لیگ برتر بسکتبال که یک رشته دانشگاهی محسوب می شود به بدترین شکل ممکن به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.