افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی.

  • کد خبر : 305646
آغاز ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان در سال 1403 خبر داد و مهلت ثبت نام را تا روز دوشنبه (13 تیرماه) اعلام کرد. محسن تقیانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی […]

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی تامین اجتماعی از آغاز ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان در سال 1403 خبر داد و مهلت ثبت نام را تا روز دوشنبه (13 تیرماه) اعلام کرد.

محسن تقیانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام مرحله اول وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی از سال 1403 از طریق کانون های بازنشستگی آغاز شد و تا روز دوشنبه (13 تیرماه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 40 هزار وام پرداخت می شود، تاکید کرد: برای کانون های بازنشستگی هر استان سهمیه ای در نظر گرفته شده است که با به حد نصاب رسیدن ثبت نام کنندگان، این سهمیه به صورت خودکار بسته می شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی تامین اجتماعی همچنین درباره شرایط پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: داشتن حداکثر سن 78 سال، نداشتن مسدودی حساب، داشتن تلفن همراه به نام متقاضی، داشتن نداشتن سابقه چک بلامحل، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی کشور برای متقاضی یا ضمانت‌کننده وام دیگران، عدم استفاده از خدمات مشابه در دو سال گذشته و وجود موجودی کافی در حساب بانکی شخص به مبلغ. از 100 هزار توکن ها از جمله شرایط دریافت این تسهیلات هستند.

وی در خصوص زمان پرداخت وام اعلام کرد از روز چهارشنبه (15 تیرماه) بانک عامل اقدامات اداری و کنترل های لازم را آغاز کرده و تا یک هفته دیگر وام به حساب بازنشستگان واریز می شود./ ایسنا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.