افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ایران 0- فرانسه 3/ شکست سنگین تیم ملی والیبال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305610
ایران 0- فرانسه 3/ شکست سنگین تیم ملی والیبال – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال مردان ایران در سومین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال از ساعت 6:30 صبح جمعه 10 تیرماه به مصاف فرانسه رفت. هفته اول لیگ ملت های والیبال 2024 در دو کشور ترکیه و برزیل برگزار شد و تیم والیبال ایران در هر چهار مسابقه شکست خورد. […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال مردان ایران در سومین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال از ساعت 6:30 صبح جمعه 10 تیرماه به مصاف فرانسه رفت.

هفته اول لیگ ملت های والیبال 2024 در دو کشور ترکیه و برزیل برگزار شد و تیم والیبال ایران در هر چهار مسابقه شکست خورد. هفته دوم بین دو تیم ژاپن و کانادا برگزار شد و این هفته تیم کشورمان نه تنها با چهار شکست دیگر رنگ پیروزی ندید، بلکه با شوک تغییر سرمربی این تیم نیز مواجه شد. فدراسیون والیبال موتا پائز را پس از باخت های متوالی از سرمربیگری تیم ملی والیبال برکنار و پیمان اکبری را جایگزین وی کرد. شاگردان پیمان اکبری در هفته سوم لیگ ملت ها در دو دیدار نخست خود مقابل آمریکا و هلند پیروز شده بودند.

اسامی بازیکنان تیم والیبال ایران:

میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری و مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی و محمد ولی زاده، محمدطاهر وادی و عرشیا به نژاد، امین ایمان اسلامی و هیئت اکبر صالحی از شاگردان آمرین هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران: پیمان اکبری

مجموعه اول؛ 25-21 به سود فرانسه

اولین امتیاز این ست را ایران به نام خود ثبت کرد اما در ادامه رقابت ها دو تیم در اولین لحظات ست اول یکنواخت بودند اما پس از امتیاز دوازدهم اختلاف کمی بیشتر شد و تیم حریف پیش افتاد. ایران 14:12. شاگردان پیمان اکبری کم کم به بازی برگشتند و اختلاف را با رقیب کم کردند. هر دو تیم در امتیاز 15 به تساوی رسیدند. رقابت دو تیم تا نتیجه 21 ادامه داشت و در پایان برنده ست دوم تیم فرانسه بود که با نتیجه 25 بر 21 پیروز میدان شد.

مجموعه دوم؛ 25 بر 17 به نفع فرانسه

در ست دوم امتیاز اول به تیم فرانسه رسید اما در ادامه رقابت ها دو تیم بسیار نزدیک دنبال شدند. برتری رقیب تا نتیجه 10 بر 6 به سود رقیب باقی ماند تا پیمان اکبری سرمربی تیم ملی کشورمان از اولین استراحت خود استفاده کند. اکبری در این بخش از بازیکنانش دعوت کرد تا در بازی دقت بیشتری داشته باشند. در بازی بعدی این تیم حریف بود که نمایش بهتری ارائه کرد و با نتیجه 17 بر 10 ایران را پیش برد تا اینکه پیمان اکبری وقت استراحت دوم را اعلام کرد. در ادامه ست دوم تیم فرانسه برتری خود را به ملی پوشان تحمیل کرد تا این دیدار با نتیجه 25 بر 17 به سود رقیب به پایان رسید.

مجموعه سوم؛ 25 بر 20 به سود فرانسه

تیم کشورمان ست سوم را ضعیف آغاز کرد تا تیم رقیب با 3 امتیاز پیش افتاد. خطای بازیکن ایرانی روی سرویس، فرانسه را به امتیاز 7 رساند. در ادامه این ست بازیکنان ایران نمایش بهتری ارائه دادند تا هر دو تیم در امتیاز 7 به تساوی دست پیدا کنند اما باز هم این تیم حریف بود که در زمین بهتر بود و اختلاف را بیشتر کرد تا باز هم فرانسه با یک نشانگر پیروز شود. 11:7 میدان باشید. اگرچه در ابتدای این دیدار تیم ایران انگیزه بیشتری نسبت به دیدارهای قبلی داشت، اما اشتباهات بازیکنان این تیم ابتکار عمل را از بین برد تا پیمان اکبری خواهان استراحت شود.

نتیجه ست سوم 13 بر 12 به سود تیم حریف بود تا سرمربی فرانسوی درخواست وقت استراحت کند. جدال نزدیک دو تیم ادامه داشت تا اینکه دو تیم در امتیاز 13 به تساوی رسیدند. این روند ادامه داشت تا اینکه اشتباهات متعدد ملی پوشان کشورمان باعث شد تیم رقیب اختلاف را افزایش دهد و 21 بر 16 پیش بیفتد. فرانسوی ها تسلیم نشدند و با کسب امتیازهای متوالی کار را برای ایران سخت کردند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود فرانسه به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.