افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور این کاندیدای اصلاح طلب

  • کد خبر : 305465
انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور این کاندیدای اصلاح طلب

آفتاب نیوز: روزنامه لندنی فایننشال تایمز نوشت: مسعود بیزیکیان، رقیب اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران، با ترویج احیای مذاکرات هسته ای با قدرت های جهانی و موضوع حجاب در کانون بحث های سیاسی، رقبای تندرو خود را پشت سر گذاشته است. فایننشال تایمز در ادامه نوشت: در جریان مبارزات انتخاباتی این هفته، مسعود […]

آفتاب نیوز:

روزنامه لندنی فایننشال تایمز نوشت: مسعود بیزیکیان، رقیب اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران، با ترویج احیای مذاکرات هسته ای با قدرت های جهانی و موضوع حجاب در کانون بحث های سیاسی، رقبای تندرو خود را پشت سر گذاشته است.

فایننشال تایمز در ادامه نوشت: در جریان مبارزات انتخاباتی این هفته، مسعود مزیکیان به صراحت گفته است که اگر می خواهد در رای 28 ژوئن پیروز شود، به دنبال بهبود روابط با غرب بر سر برنامه هسته ای ایران است تا تحریم های آمریکا را کاهش دهد. و تصمیم بگیر موقعیت نرم تری باید نیازهای زنان را برآورده کند.

تمرکز او بر موضوعات بحث برانگیز رقبا را به لرزه درآورده است و نشان می دهد که چگونه تصمیم غافلگیرکننده مقامات برای حمایت از نامزد اصلاح طلبان چیزی که بسیاری انتظار داشتند رقابت قابل پیش بینی بین محافظه کاران مورد حمایت رژیم باشد را متزلزل کرده است.

استراتژی این مرد 69 ساله بخشی از تلاش های او برای جلب نظر رای دهندگان ناراضی، به ویژه در میان نسل های جوان است. سعی کنید آنها را متقاعد کنید که انتخابات ریاست جمهوری برای حکومت دینی مهم است و نتیجه رای گیری هفته آینده می تواند به تغییرات منجر شود.

میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته کمترین میزان مشارکت بود و بسیاری از رای‌دهندگان از پای صندوق‌های رای دور ماندند.

وزیر بهداشت سابق یک پلتفرم کاملاً متفاوت برای انرژی دادن به رای دهندگان اصلاحات ارائه کرد. دکترها در جلسه ای گفتند: آمده ام تا مشکلات شما را حل کنم… صدای کسانی باشم که صدایشان در نمی آید. مشکل نسل Z ما هستیم. آنها تغییر می خواهند، اما ما تغییر نکرده ایم. آنها نوآوری می خواهند، اما ما نوآوری را دوست نداریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.