افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

مردی که تنها در خانه اش از ناحیه سر به ضرب گلوله کشته شد/ با زنان زیادی رابطه داشت و یک دسته موی رنگ شده در دستش راز را فاش کرد.

  • کد خبر : 305444
مردی که تنها در خانه اش از ناحیه سر به ضرب گلوله کشته شد/ با زنان زیادی رابطه داشت و یک دسته موی رنگ شده در دستش راز را فاش کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: حدود 2 روز پیش خبری منتشر شد. آدم کشی مرد میانسالی با شلیک گلوله از ناحیه سر در منزلی واقع در یکی از محله های بندرعباس به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم […]

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر گفت: حدود 2 روز پیش خبری منتشر شد. آدم کشی مرد میانسالی با شلیک گلوله از ناحیه سر در منزلی واقع در یکی از محله های بندرعباس به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل حادثه اعزام شدند . حادثه با حضور بازپرس ویژه قتل. جسد خونین آنها با مقتول روبرو شدند.

در بررسی های اولیه مقداری موهای رنگ شده شبیه موهای یک زن بر روی دست مقتول مشاهده شد و این فرضیه که قبل از وقوع قتل زنی در خانه مقتول حضور داشته در ذهن کارآگاهان وجود داشت. پس از بررسی میدانی و تحقیقات شاهدان و مطلعان مشخص شد مقتول با چند زن رابطه غیرعادی داشته است. با بررسی های دقیق تر مشخص شد در زمان وقوع قتل، زن جوانی در اطراف منزل مقتول مشاهده شده و شناسایی و احراز هویت این زن به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

این افسر پلیس هرمزگان بیان کرد: با بررسی های دقیق تر مشخص شد این زن 34 ساله متاهل و از بستگان مقتول بوده و با تلاش و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد وی به رودان متواری شده است. پس از قتل

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان به رودان اعزام و با همکاری پلیس آگاهی این شهرستان. . قاتل را در منزلش دستگیر کردند و با توجه به احتمال دست داشتن همسرش در ارتکاب قتل، وی که در یک شرکت کار می کرد دستگیر و هر دو به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

متهمانی که در بازجویی و تحقیقات مقدماتی بازداشت شدند اظهار داشتند که از قتل اطلاعی نداشته و هر دو اعلام کردند که در زمان قتل در محل سکونت خود در شهرستان رودان بوده و با توجه به تناقضات متهمان. و با اسناد و مدارک موجود در صحنه قتل، زن جوان در نهایت جان باخت. وی اعتراف کرد و گفت: به دعوت مقتول به خانه او رفتم. مقتول پس از مصرف مشروبات الکلی در حالی که اسلحه در دست داشت درخواست رابطه نامشروع کرد که با وجود مقاومت و مبارزه ناگهان گلوله ای از اسلحه خارج شد و به سر مرد میانسال اصابت کرد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده و درخواست قرار بازداشت موقت به دستگاه قضایی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.