افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

این بازیگر زن افغانستانی دل همه ایرانی ها را به دست آورد + عکس و مدل های فوق العاده جذاب پردیس احمدیه + بیوگرافی

  • کد خبر : 305411
این بازیگر زن افغانستانی دل همه ایرانی ها را به دست آورد + عکس و مدل های فوق العاده جذاب پردیس احمدیه + بیوگرافی

پردیس احمدیه 17 تیر در مراغه به دنیا آمد. وی از سال 1385 با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. وی در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1395 برنده بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم رنگ قرمز شد و نامزد بهترین بازیگر زن از نوزدهمین جشنواره فیلم ایران شد. او […]

پردیس احمدیه 17 تیر در مراغه به دنیا آمد.

وی از سال 1385 با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. وی در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1395 برنده بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم رنگ قرمز شد و نامزد بهترین بازیگر زن از نوزدهمین جشنواره فیلم ایران شد. او برای بازی در فیلم تومان (1400) برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ شد.

پردیس احمدیه متولد 17 تیر 1371 بازیگر سینما و تلویزیون است. وی از سال 1385 با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. وی در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1395 برنده بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم رنگ قرمز شد و نامزد بهترین بازیگر زن از نوزدهمین جشنواره فیلم ایران شد. او برای بازی در فیلم تومان (1400) برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ شد. رادیس احمدیه در 17 تیر 1371 در مراغه به دنیا آمد. حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۵ افشین صادقی را برای بازی در فیلم مقلد شیطان معرفی کرد. وی فارغ التحصیل رشته سازهای موسیقی ایرانی است. در سپتامبر 2018 به جمع بازیگران فیلم لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

پردیس احمدیه

ازدواج پردیس احمدیه

فردیس احمدیه مجرد بود و هرگز ازدواج نکرد. این هنرمند درباره معیارهای برنامه ازدواج دورهمی خود به مهران مدیری گفت:

اولین معیارم این است که سخت بوده است چون از بدو تولد در زندگی با سختی بزرگ شدم و به این افتخار می کنم و خدا را شکر می کنم. بگذارید با تلاش در موقعیت خوبی قرار بگیرد زیرا اگر سخت کار نکند نمی تواند مرا درک کند و چهره یک فرد برای من خیلی مهم است و او نباید قد بلند باشد زیرا من این کار را نمی کنم. . من دوست ندارم.

پردیس احمدیه

ماجرای بازیگر شدن در پردیس احمدیه

فردیس احمدیه به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و از ۷ سالگی با حضور در یک تیزر تجاری شروع به کار کرد. او در 15 سالگی به طور اتفاقی با حمید نعمت الله آشنا شد و برای بازی در فیلم مقلد شیطان جلوی دوربین رفت اما پس از آن تحصیلات خود را در دانشگاه یعنی موسیقی ادامه داد تا اینکه به طور جدی وارد دنیای بازیگری شد. با کلاس بازیگری سینما

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در تلویزیون

پردیس احمدیه اولین بار در سال 1392 با بازی در سریال خاطره در کنار روزبه حصاری، امیر آقایی و مهران احمدی وارد تلویزیون شد.

پردیس احمدیه در سینما

پردیس احمدیه پس از بازی در فیلم هایی مانند بدل شیطان، پروانه ها، کلاس بازیگری، دلم خدا در سال 1372 در خانه دختر ظاهر شد و با بازی در نقش اکرم در لاک قرمز به شهرت رسید.

پردیس احمدیه

کار از پردیس احمدیه در تئاتر

فردیس احمدیه از سال 1391 با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز فعالیت تئاتری را تجربه کرد و بعدها در سال 1393 با نمایش کفتار کشتن به صحنه بازگشت.

حضور پردیس احمدیه در گروه کنسرت

پردیس احمدیه در رشته موسیقی و اجرای ساز ایرانی فارغ التحصیل شد. ساز تخصصی او سنتور است و در گروه کنسرت نیز حضور داشت. او نواختن سنتور را از دبیرستان شروع کرد و تسلط او به موسیقی یکی از دلایلی است که داریوش مهرجویی از او برای بازی در فیلم لمینور دعوت کرد.

پردیس احمدیه

جوایز و افتخارات پردیس احمدیه

فردیس احمدیه برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم لاک قرمز از ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1395 و برنده تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم تومان در بیست و یکمین جشنواره حافظ شد.

مروری بر چند فیلم از پردیس احمدیه

فردیس احمدیا در طول فعالیت هنری خود در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است که در این قسمت از زندگی نامه وی به تحلیل برخی از آنها می پردازیم.

پردیس احمدیه در پوست شیر

سریال پوست شیر ​​به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی از پلتفرم «فیلم نت» پخش شد و سومین حضور فردیس احمدیه در سریال شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری او با برادران محمودی است.

پردیس احمدیه

علاوه بر فردیس احمدیه و شهاب حسینی که پس از سال ها با این سریال به شبکه تلویزیونی داخلی بازگشتند، هنرمندانی چون هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، مهرداد صدیکیان، علیرضا کمالی، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران نیز در این سریال حضور داشتند. تفتی، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

پردیس احمدیه در لمینور

لمینور فیلمی به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی است. پردیس احمدیه نقش اول این فیلم را بازی می کند، دختری که عاشق موسیقی است و تصمیم می گیرد در دعوا با پدر و ساختار سنتی راه خودش را ادامه دهد. تصویر منتشر شده از او در فیلم لمینور یادآور نقش بهرام رادان در فیلم قنطورس است.

پردیس احمدیه در فیلم لمینور با بازیگرانی چون علی نصیریان، سیامک انصاری، بهناز جعفری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، رضا داودنژاد، فریماه فرجامی و… همبازی بوده است.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه شیفت لیلی

نوبت لیلی سریال نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی در سال 1401 است.

پردیس احمدیه در این سریال نقش دختری به نام لیلی را بازی می کند و وارث یک نقاشی خانوادگی است که اسرار یک خانواده را حفظ می کند. بازی های بی صدا، شرایط توهمی و برنامه ریزی های بلندمدت از ویژگی های پردیس احمدیه در اثر روح الله حجازی است.

حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش، امین شعرباف، مهران غفوریان، مسعود کرامتی، نادر فلاح و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در فیلم لاک قرمز

لاک قرمز فیلمی به کارگردانی سید جمال سیحاتمی در سال 1393 است. پردیس احمدیه در این فیلم نقش اکرم دختری را بازی می کند که با شجاعت و اشتیاق به زندگی و عشق پرشوری که به خانواده و به خصوص برادرانش دارد، او نیست. دلسرد از طوفان بدبختی و بدشانسی. در زندگی و با تلاش خود بر مشکلات غلبه می کند. پس از مرگ پدر، او سعی می کند عروسک های ساخته شده توسط او را بفروشد و به امرار معاش خانواده رسیدگی کند، اما…

پردیس احمدیه در این فیلم با بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها، بهنام تشکر، مسعود کرامتی و رسول نقوی همبازی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.