افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مرگ مرگبار معلم نجات دخترش / مریم نجف لو و پاکبان فرشت نجات یافتند + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 305311
مرگ مرگبار معلم نجات دخترش / مریم نجف لو و پاکبان فرشت نجات یافتند + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، ساعت 23:30 روز 27 خرداد، کارگر پاکبان کرجی در حال نظافت یکی از خیابان ها بود که بی احتیاطی یک موتورسوار باعث تصادف مرگبار شد. در نیمه شب موتورسوار از پشت به پاکبان 52 ساله برخورد کرد و هر دو روی زمین افتادند. در این حادثه سر پاکبان به شدت به زمین […]

به گزارش رکنا، ساعت 23:30 روز 27 خرداد، کارگر پاکبان کرجی در حال نظافت یکی از خیابان ها بود که بی احتیاطی یک موتورسوار باعث تصادف مرگبار شد. در نیمه شب موتورسوار از پشت به پاکبان 52 ساله برخورد کرد و هر دو روی زمین افتادند. در این حادثه سر پاکبان به شدت به زمین برخورد کرد و از هوش رفت. موتورسوار 18 ساله نیز با دیدن این صحنه تصمیم به فرار گرفت.

همزمان زن مسنی که در همان حوالی بود و پاکبان را می شناخت برای جلوگیری از فرار موتورسوار به سراغ او رفت. اما برخورد موتور سیکلت با او باعث شد نقر به زمین بیفتد.

موتورسوار 18 ساله که ظاهرا حالت عادی نداشت در حین فرار با زن جوانی برخورد کرد و باعث مرگ وی شد. وی در نهایت در حالی توسط مردم بازداشت شد که جسد پاکبان 52 ساله که در کما بود به بیمارستان منتقل و تلاش برای نجات جان وی آغاز شد.

امید عیوضی فرزند کلام الله عیوضی پاکبان 52 ساله می گوید: پدرم را به یکی از بیمارستان های محمدشهر بردیم. او تا ساعت 4:30 بیدار بود. اما او خیلی عذاب می کشید و فقط می توانست با اشاره به ما پاسخ دهد. آنجا گفتند پدرم را ببریم بیمارستان مدنی کرج. ساعت 5 صبح پدرم را منتقل کردیم و بعد از مدتی پزشکان اعلام کردند که سطح هوشیاری پدرم کاهش یافته است.
وی می افزاید: ساعت 7:30 صبح به ما اطلاع دادند که پدرم دچار مرگ مغزی شده است. در عرض چند ساعت پدرمان را از دست داده بودیم. همه آنها

ما شوکه شده بودیم و نمی توانستیم این را بپذیریم. ما با چند پزشک دیگر مشورت کردیم و به آنها اطلاع دادیم. اما همه آنها پس از مشاهده شواهد مرگ مغزی را تایید کردند.

به هر حال ساعت 18 به ما اعلام کردند که مرگ مغزی قطعی است و سلام با ما صحبت کردند. بعد از اینکه رضایت دادیم، پدرم برای انجام مراحل اهدای عضو به بیمارستان سینا منتقل شد.

عیوضی ادامه می دهد: ما هم قبول می کنیم چون اهدای اعضای بدن پدرم جان چند نفر دیگر را نجات می دهد. به لطف پدرم 3 نفر زنده شدند و کلیه و کبد آنها را اهدا کردیم.

فداکاری معلم برای نجات جان دخترش

ساعت 9:30 دوشنبه گذشته در حالی که مریم نجفلو معلم 43 ساله زنجانی در حال بردن دختر 6 ساله خود آرمیتا به پیش دبستانی در خیابان زیباشهر زنجان بود، ناگهان یک پراید مشکی رنگ در مسیر به سمت آنها منحرف شد.

مادر برای نجات جان پسرش او را به طرف دیگر هل داد اما خودش با ماشین تصادف کرد. شاهدان این حادثه را به اورژانس گزارش کردند و معلم که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد. با اینکه دخترش آسیب جدی ندیده بود، معلم به دلیل ضربه به سر در کما رها شد.

صابر میرزایی، همسر این معلم می گوید: با شنیدن ماجرا به سرعت خود را به بیمارستان رساندم. دخترم را دیدم که در راهروی بیمارستان گریه می کند.

از او پرسیدم مامان کجاست؟ دخترم گفت تصادف کرده. از پرستاران در مورد همسرم پرسیدم و متوجه شدم که او را به اتاق CPR بردند.

میرزایی ادامه می دهد: همسرم را به آی سی یو بردند و من و دخترم به خانه برگشتیم. دخترم از این تصادف خیلی شوکه شد و به گریه ادامه داد. نیمه شب با من تماس گرفتند و گفتند که خونریزی همسرم شدید شده است.

خودم را به بیمارستان رساندم و ساعت 10 صبح اعلام کردند که دچار مرگ مغزی شده ام. اما او را به بیمارستان سینا تهران منتقل کردیم و سرانجام مرگ مغزی وی تایید شد.
هنگامی که مشخص شد این معلم 43 ساله دچار مرگ مغزی شده است، به خانواده او اطلاع داده شد که می توانند برخی از اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

همسرش می گوید: من و خانواده همسرم با توجه به اینکه می دانستیم او قبلا برای اهدای عضو ثبت نام کرده بود، با اهدای اعضای بدن او موافقت کردیم. به این ترتیب روز چهارشنبه این عمل انجام شد و کبد و کلیه او به 3 نفر جان دادند.

میرزایی ادامه می دهد: درد از دست دادن همسرم برای من و فرزندانم و همچنین خانواده همسرم بسیار سخت است. همسرم معلم مدرسه بود و اکنون مطمئن هستیم که روحش در آرامش است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.