افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

کاهش مصرف برق با «پاداش پس انداز» در استان سمنان

  • کد خبر : 30494
کاهش مصرف برق با «پاداش پس انداز» در استان سمنان

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه اهدای اوراق پس انداز برای کاهش 10 درصدی مصرف برق به مشترکان داخلی یکی از طرح های در دست اجرا در سال جاری است، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به مردم است. صرفه جویی در انرژی است. وی با بیان […]

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه اهدای اوراق پس انداز برای کاهش 10 درصدی مصرف برق به مشترکان داخلی یکی از طرح های در دست اجرا در سال جاری است، تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به مردم است. صرفه جویی در انرژی است.

وی با بیان اینکه 305 هزار مشترک برق خانگی در استان سمنان وجود دارد، افزود: 22 درصد از این مشترکان بابت کاهش مصرف برق تخفیف و 10 درصد پاداش دریافت کردند.

مدیرکل توزیع انرژی برق استان سمنان همچنین خاطرنشان کرد: پاداش مصرف انرژی برق در قبوض صادر شده از سوی مشترکان در این مدت اعمال شده و مردم می توانند آن را مشاهده کنند که از سوی وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفته است. سال

حسینی نژاد سهم خانوار از برق مصرفی استان سمنان را 20 درصد عنوان کرد و تاکید کرد: افرادی که 50 درصد در الگوی مصرف صرفه جویی کرده باشند به ازای هر کیلووات ساعت دو هزار تومان پاداش دریافت می کنند.

حد مجاز مصرف استان سمنان 470 مگاوات است

وی با اشاره به اینکه کسانی که طبق الگوی سال گذشته انرژی برق مصرف کرده اند به ازای هر کیلووات ساعت ۱۵۰۰ تومان پاداش دریافت می کنند، گفت: کسانی که یک و نیم برابر الگوی مصرف انرژی برق مصرف کرده باشند هزار تومان دریافت می کنند. به ازای هر کیلووات ساعت کیلووات ساعت و مشترکینی که دو و نیم برابر الگوی مصرف برق مصرف کرده باشند به ازای هر کیلووات ساعت 500 تومان پاداش تعلق می گیرد.

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان حد مجاز مصرف استان را 470 مگاوات تایید کرد و اظهار داشت: در روزهای گرم سال به دلیل روشن شدن همزمان سیستم های برودتی، میزان مصرف برق افزایش می یابد. بالاتر از این مقدار

حسینی نژاد بیان کرد: در 29 تیرماه که یکی از گرم ترین روزهای سال بود، 120 مگاوات بیش از سقف مصرف برق استان سمنان که 470 مگاوات بود مصرف شد که مصرف استان را به حدود 600 مگاوات رساند که بسیار بالاست و ما آن را در این پس انداز کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.