افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

با تمام موادی که دارید رژ لب خانگی درست کنید / با دستان خود رژ لب سالم و زیبا در خانه بسازید

  • کد خبر : 304638
با تمام موادی که دارید رژ لب خانگی درست کنید / با دستان خود رژ لب سالم و زیبا در خانه بسازید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه انتخاب لوازم آرایشی باکیفیت به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل شده است زیرا تنوع زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین باید برندی را انتخاب کنند که نتیجه بهتری به آنها بدهد و قبل از آن باید یک سری اطلاعات در مورد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه انتخاب لوازم آرایشی باکیفیت به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل شده است زیرا تنوع زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین باید برندی را انتخاب کنند که نتیجه بهتری به آنها بدهد و قبل از آن باید یک سری اطلاعات در مورد خصوصیات خود داشته باشید، ظاهر و ظاهر خود را به دست آورید، مثلاً بدانید کدام رنگ کرم پودر با توجه به رنگ پوستتان برای شما مناسب است و برای زیباتر دیده شدن چه رنگی را انتخاب کنید. برای این کار اول از همه باید پوست خودشان را بشناسند و مراقب باشند.

مورد بعدی که وجود دارد بحث برندها در لوازم آرایشی و بهداشتی است، مثلاً برخی از برندها بسیار شناخته شده هستند و آزمون خود را پس داده اند، بنابراین طرفداران زیادی دارند و افراد زیادی مشتاق خرید آنها هستند، مثلاً جزو بهترین ها هستند. . ریمل های نازک و نام های کوتاه بسیاری از برندها مثل اسنس و می را می بینید که حداقل در ایران خریداران زیادی دارند و به همین دلیل خانم ها آنها را به من معرفی می کنند و به این ترتیب فروش این برندها روز به روز بیشتر می شود. الان خانم هایی هستند که خیلی خلاق هستند و علاقه دارند با ترفندهای خانگی لوازم آرایشی بی ضرر درست کنند، مثلا خیلی ها دوست دارند طرز تهیه رژ لب با مواد خانگی را یاد بگیرند. طرز تهیه این نوع رژلب را به شما آموزش می دهیم پس با ما همراه باشید. ما

با وازلین رژ لب درست کنید

وازلین را می توان یک مرطوب کننده طبیعی دانست که لب های شما را نرم و لطیف می کند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید با افزودن یک سری رنگ های طبیعی به این ماده می توانید رژ لب هایی زیبا و خاص بسازید. شما به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک قاشق غذاخوری وازلین
  • یک بشقاب کوچک
  • مقداری پودر رنگی طبیعی مانند پودر چغندر، پودر لب یا سایه چشم.

طرز تهیه:

وازلین را در ظرف کوچکی بریزید و سپس پودر رنگ طبیعی را به تدریج به وازلین خود اضافه کنید و مخلوط کنید و ادامه دهید تا به رنگ دلخواه برسید. حالا مخلوط را کاملا در ظرف بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند. برای سفت شدن آن و پس از گذشت این مدت رژ لب شما آماده استفاده خواهد بود که هم زیبایی و هم لطافت لب های شما را تضمین می کند.

رژ لب درست کن

با عسل رژ لب درست کنید

عسل را می توان یک ماده طبیعی و سرشار از خواص دانست که می توانید از آن برای تهیه رژ لبی که خاصیت درمانی دارد استفاده کنید برای این کار باید مواد زیر را تهیه کنید.

  • یک قاشق غذاخوری موم زنبور عسل
  • یک قاشق چای خوری کره کاکائو یا کره داشی
  • نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل
  • یک چهارم قاشق چایخوری عسل
  • رنگ پودری طبیعی به انتخاب شما، مانند پودر چغندر، پودر گل رز یا پودر زرده تخم مرغ.

طرز تهیه:

ابتدا باید موم زنبور عسل و کره ای را که برای این منظور انتخاب کرده اید به روش بن ماری آب کنید و برای این کار یک ظرف حاوی آب و یک ظرف دیگر حاوی مواد ذکر شده را روی حرارت ملایم قرار دهید. در آب به طوری که مواد به آرامی ذوب شوند.

حالا عسل و روغن نارگیل را به مخلوط آب شده اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

حالا پودر رنگ طبیعی مورد نظر را کم کم به مواد ذکر شده اضافه کنید و هم بزنید تا رنگ دلخواه ظاهر شود و بعد از این مدت مواد به دست آمده را در ظرفی ریخته و نیم ساعت در یخچال بگذارید تا سفت شود و مدادتان در دست باشد. لب آماده برای استفاده.

رژ لب درست کن

با سایه رژ لب درست کنید

سایه چشم قدیمی خود را در یک کاسه قرار دهید و با پشت قاشق آن را له کنید تا مخلوط پودری به دست آید و مقداری سایه چشم درخشان به رنگ اصلی خود اضافه کنید تا رژگونه بدرخشد.

البته باید مراقب باشید که همه سایه‌ها برای استفاده روی لب‌ها مناسب نباشند، مثلاً اگر تن شما حاوی موادی مانند فروسیانید فریک، اولترامارین یا اکسید کروم است، از آنها برای ساخت رژ لب استفاده نکنید.

حالا در این قسمت باید پودر سایه را به نسبت یک قاشق غذاخوری وازلین و یک قاشق غذاخوری پودر سایه با وازلین مخلوط کنید سپس آنها را حرارت دهید و مخلوط کنید تا رنگ کاملا پخش شود و حالا مواد را در ظرفی بریزید. . آن را در ظرفی بریزید و در یخچال بگذارید و تمام.

رژ لب درست کن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.