افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

پلیس تهران 2 سارق فراری را با یک گلوله کشت! / گلوله از صورت مقتول رد شد و به سارق دوم اصابت کرد!

  • کد خبر : 304393
پلیس تهران 2 سارق فراری را با یک گلوله کشت!  / گلوله از صورت مقتول رد شد و به سارق دوم اصابت کرد!

به گزارش رکنا، بعدازظهر روز سه شنبه نهم خردادماه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس راه با موتورسیکلت خود در حال گشت زنی در یکی از خیابان های محله قلهک بودند که ناگهان یک موتورسیکلت دو چرخ را مشاهده کردند. کاترپیلارها. با پلاک مخدوش شده مشاهده و دستور بازداشت صادر کرد. متهمان […]

به گزارش رکنا، بعدازظهر روز سه شنبه نهم خردادماه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس راه با موتورسیکلت خود در حال گشت زنی در یکی از خیابان های محله قلهک بودند که ناگهان یک موتورسیکلت دو چرخ را مشاهده کردند. کاترپیلارها. با پلاک مخدوش شده مشاهده و دستور بازداشت صادر کرد.

متهمان با مشاهده پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند و در طول مسیر به خودروهای شهروندان عبوری آسیب رساندند.

در جریان این تعقیب و گریز چشمگیر، زمانی که ماموران به موتورسیکلت مورد نظر نزدیک شده بودند، متهم ترکیه ای قصد داشت اسلحه را از دست افسر خارج کند اما در این بین گلوله مهلک شلیک شد و پس از اصابت به صورت راننده موتورسیکلت، وی. از پشت وارد بدن سارق شد. راننده بلافاصله فوت کرد و همدست وی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

طولی نکشید که مرگ این سارق به قاضی موسی رضازاده بازپرس ویژه دادسرای امور جنایی اعلام شد و به زودی تیم تحقیق برای انجام تحقیقات میدانی راهی محل شدند.

همچنین اطلاعات گسترده حاکی از آن است که این دو جوان در ارتباط با سرقت از منازل شهروندان توسط کلانتری 134 قلهک تحت تعقیب بودند.

جسد سارق جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و وضعیت جسمانی همدستش در بیمارستان مساعد گزارش شد و تحقیقات در بند 11 بازپرسی دادسرای جنایی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.