افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سیو سوئیس مقابل اسکاتلند/آلمان همچنان صدرنشین است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 304283
سیو سوئیس مقابل اسکاتلند/آلمان همچنان صدرنشین است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اسکاتلند و سوئیس آنها در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های فوتبال اروپا 2024 بعدازظهر چهارشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه «راین انرژی» آلمان به مصاف هم رفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. انتخاب ملی سوئیس وی در حالی وارد زمین شد […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اسکاتلند و سوئیس آنها در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های فوتبال اروپا 2024 بعدازظهر چهارشنبه از ساعت 22:30 در ورزشگاه «راین انرژی» آلمان به مصاف هم رفتند که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتخاب ملی سوئیس وی در حالی وارد زمین شد که در اولین بازی خود مقابل مجارستان موفق به برتری 3-1 شده بود و با توجه به اینکه قبل از این دیدار آلمان موفق شده بود مقابل مجارستان پیروز شود. سوئیس در صورت پیروزی در این دیدار می توانند صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

در آن سوی میدان، اسکاتلند در اولین دیدار خود با نتیجه 5 بر یک مغلوب آلمان شد و برای افزایش شانس بقای خود در این مسابقات، نیاز به کسب امتیاز در این دیدار داشت.

در این دیدار این اسکاتلند بود که ابتدا در دقیقه 13 با یک گل به خودی به گل رسید.فابیان شار» گل اول را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 26 پس از اشتباه مدافعان اسکاتلند، توپ پشت محوطه به …اردن شکیری از راه رسید و با یک ضربه دیدنی و دقیق گل تساوی را به ثمر رساند سوئیس انجام داد.

در ادامه بازی تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد تا سرنوشت دو تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی در آخرین دیدار رقم بخورد.

در رده بندی گروه A آلمان با 6 امتیاز صدرنشین است. سوئیس او با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اسکاتلند با یک امتیاز سوم و مجارستان بدون امتیاز در رده آخر قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.