افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

یکی از دستگیرشدگان پرونده فساد فوتبال آزاد شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 304208
یکی از دستگیرشدگان پرونده فساد فوتبال آزاد شد – پرسپولیس نیوز

رئیس دیوان عالی استان کرمان گفت: سه نفر در پرونده فساد فوتبال دستگیر شدند که یکی از آنها با قرار وثیقه آزاد شد و دو نفر در زندان هستند. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین شاکی پرونده فساد فوتبال شرکت مس استان است و این موضوع مربوط به […]

رئیس دیوان عالی استان کرمان گفت: سه نفر در پرونده فساد فوتبال دستگیر شدند که یکی از آنها با قرار وثیقه آزاد شد و دو نفر در زندان هستند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین شاکی پرونده فساد فوتبال شرکت مس استان است و این موضوع مربوط به سه سال پیش بوده است، گفت: مسئولان مس رفسنجان این موضوع را اعلام کردند و پرونده برای رسیدگی به این پرونده ارسال شد. اطلاعات استان و در دادگاه عمومی و انقلاب رفسجان به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون هفت نفر در رابطه با این پرونده به دادگاه احضار، تفهیم اتهام و تشکیل پرونده شده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: این موضوع مربوط به پرداخت رشوه و اخذ وجه از راه های غیرقانونی است و سه نفر مرتبط با فدراسیون فوتبال کشور، یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ و یکی از افراد در بین مسئولان بوده اند. کمیته داوران و همچنین نقل و انتقالات نهاد فوتبال. (خداداد افشاریان، سهیل مهدی، فریبرز محمودزاده)

وی تصریح کرد: در بین این افراد دو سردبیر ورزشی (رهبر و هژبری) و دو مسئول سابق مس رفسنجان (علی علیزاده و مجید زین الدینی) هستند.

حمیدی افزود: مراحل قانونی برای رسیدگی به این پرونده در حال انجام است و همه این افراد ممنوع الخروج شده اند. بررسی کارشناسی پرونده در حوزه قضایی رفسنجان نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اگر در تحقیقات به افراد دیگری برسیم به آنها نیز استناد می شود و بررسی های گسترده و کاملی در این زمینه انجام می شود.

رئیس دیوان عالی استان کرمان گفت: حکم قطعی و لازم الاجرا صادر و از طریق روابط عمومی دادگستری استان نسبت به محکومان و میزان احکام به مردم اطلاع رسانی می شود.

گویا سهیل مهدی یکی رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)