افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

وطن خواه: پرسپولیس در آسیا مدعی است که خارجی های بی کیفیت مشکل ساز هستند

  • کد خبر : 30413

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال امروز دنیا دیگر نمی توان تیم های برنده را از قبل پیش بینی کرد، گفت: با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است که می تواند در لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد. رضا وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات […]

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال امروز دنیا دیگر نمی توان تیم های برنده را از قبل پیش بینی کرد، گفت: با این حال پرسپولیس تیم بزرگی است که می تواند در لیگ قهرمانان آسیا مدعی باشد.

رضا وطن خواه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این خبر خوبی برای ما پیشکسوتان و هواداران این تیم نیست. بازیکنان بی کیفیت خارجی که در تمام فصل مصدوم یا نیمکت نشین هستند و هیچ کاری برای تیم انجام نمی دهند با قراردادهای دلاری خود باشگاه را دچار مشکل می کنند.

وی افزود: وقتی پولشان به موقع پرداخت نمی شود سریع به فیفا شکایت می کنند. این شکایت های پی در پی بازیکنان بی کیفیت خارجی، پنجره نقل و انتقالات را می بندد. با این حال بازیکن خارجی خوبی مثل گلسیانی هم وجود دارد که در طول فصل عصای زیر بغل تیم بود. امیدوارم مدیران بدهی ها را پرداخت کنند تا دیگر با این مشکلات مواجه نشویم.

وطن خواه خاطرنشان کرد: پیشکسوتان استقلال معتقدند وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه دارد و این دو تیم پایتخت دولتی هستند و باید به این باشگاه ها به یک اندازه توجه شود. اینکه برخی معتقدند وزارت ورزش بیشتر به پرسپولیس توجه می کند، درست نیست. مدیران سابق استقلال پولی را که در این باشگاه به دست آورده اند خرج نکرده اند. فکر می کنم اگر استقلال و پرسپولیس کاملا خصوصی شوند پیشرفت خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا یکی از مدعیان لیگ قهرمانان است. پرسپولیس بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کرده و بازیکنان باتجربه ای نیز به این باشگاه جذب شده اند تا دست یحیی گل محمدی باز باشد. پرسپولیس با این بازیکنان می تواند بهترین نتایج را بگیرد.

وطن خواه درباره جدایی عیسی آل کثیر گفت: آل کثیر نباید می رفت چرا که او یک سال مصدوم بود و 6 ماه محروم بود اما باشگاه او را نگه داشت. آل کثیر به دلیل اختلاف مالی از پرسپولیس جدا شد و عملکرد او باعث ناراحتی هواداران شده است.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)