افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

1089 شعبه اخذ رای در قزوین آماده انتخابات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 304116
1089 شعبه اخذ رای در قزوین آماده انتخابات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر عباس کاظمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری پرشور انتخابات گفت: برای برگزاری پرشور انتخابات در استان قزوین از شعب ثابت و سیار اخذ رای استفاده می شود. هدف از دسترسی به مناطق صعب العبور و مناطق ویژه این است که اطمینان حاصل […]

به گزارش خبرنگار مهر عباس کاظمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری پرشور انتخابات گفت: برای برگزاری پرشور انتخابات در استان قزوین از شعب ثابت و سیار اخذ رای استفاده می شود. هدف از دسترسی به مناطق صعب العبور و مناطق ویژه این است که اطمینان حاصل شود که همه مردم حق رای دارند.

وی افزود: مجموع شعب اخذ رای در نظر گرفته شده در استان قزوین یک هزار و 89 شعبه است که از این تعداد 830 شعبه ثابت و 259 شعبه سیار به 680 شعبه ثابت شهری، 150 شعبه ثابت روستایی، 20 شعبه سیار شهری و 239 شعبه سیار روستایی هستند. شاخه ها.

کاظمی در ادامه برگزاری انتخابات را یکی از آخرین گام های دولت شهید رئیسی دانست و تصریح کرد: همه تلاش می کنیم این اقدام به اندازه عملکرد دولت سیزدهم مثمر ثمر باشد و در این میان به درستی برگزار شود. ، تمامی استانداران و استانداران آماده برگزاری انتخابات هستند.

وی افزود: اگرچه انتخابات مجلس در اسفندماه برگزار شد و هنوز آمادگی نسبی وجود دارد، اما امیدواریم چالش های موجود شناسایی و مسائل حل شود تا انتخابات ریاست جمهوری به بهترین نحو انجام شود.

معاون استاندار تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان برگزاری انتخابات در دو مرحله وجود دارد، باید اقداماتی را نیز در نظر بگیریم که شامل انتخابات در دو مرحله باشد.

وی یادآور شد: نام آقای رئیسی و دولت رئیسی باید با عاقبتی عزتمندانه همراه باشد که این امر محقق نمی شود مگر اینکه انتخابات پرشور و سالم برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.