افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

ما باید مردم را از زندگی زیر سقف های ناپایدار آگاه کنیم.

  • کد خبر : 303962
ما باید مردم را از زندگی زیر سقف های ناپایدار آگاه کنیم.

به گزارش بازار، «محمد آیینی» در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت نوسازی شهری ایران و شورای عالی استان ها افزود: همکاری اعضای شوراهای شهر با توجه به وظایف قانونی پیش بینی شده برای شهرداری ها در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.» معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعضای […]

به گزارش بازار، «محمد آیینی» در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت نوسازی شهری ایران و شورای عالی استان ها افزود: همکاری اعضای شوراهای شهر با توجه به وظایف قانونی پیش بینی شده برای شهرداری ها در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.»

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعضای شوراهای شهر در ترویج، هدایت و حمایت از تسریع بافت های فرسوده نقش اساسی دارند، تاکید کرد: با توجه به نفوذ اعضای شورای اسلامی شهرها، لس درخواست حضور در رزمایش گروه‌های جهادی که تا مهرماه برگزار می‌شود و به صورت ماهانه در سراسر کشور برگزار می‌شود، جهت‌گیری و جهت‌گیری یکی از محلات را به عهده خواهند گرفت و با توجه به اعتمادی که مردم به آن دارند. اعضای شوراهای شهر این امر باعث افزایش اثربخشی رزمایش گروه های جهادی از بسیاری جهات می شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در حوزه نوسازی شهری با اعضای شورای اسلامی شهرها تماس گرفته و به آنها گفته ایم: از اعضای شورای اسلامی شهرها خواسته ایم تا شرکت در رزمایش گروه های مردمی و جهادی به عنوان سفیران نوسازی شهری که با هدف اطلاع رسانی به همسایگان از بافت های ناکارآمد در حال انجام است، ما را یاری کنید.

به گفته آئینی، هدف این تفاهم نامه همکاری برای محرومیت زدایی و رفع چهره فقر از مناطق و مناطق بازآفرینی شهری کشور، توانمندسازی خانواده ها و تسهیل در نوسازی مسکن در این گونه مناطق برای ارتقای سطح هوشیاری ساکنان است. این حوزه ها با استفاده از توان و ظرفیت احزاب.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در ادامه ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک همه مردم ساکن در مناطق بازآفرینی شهری به حقوق خود در حوزه نوسازی و ساماندهی آگاهی پیدا کنند و شاهد جهش بزرگی در این زمینه باشیم. با محبوبیت واقعی

آیینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد نوسازی مسکن گفت: شاید برای دولت راحت نباشد که مستقیما وارد عمل شود، بلکه سرمایه گذاران را به طرق مختلف تشویق به ساخت خانه های مستحکم چهار و پنج طبقه می کند. دسترسی داشتن “. و منطبق با روح و فرهنگ ایران زمین باشد، به دنبال تشویق سرمایه گذاران به حضور در پارچه های فرسوده هستیم.

وی افزود: وی همچنین تاکید کرد که کار باید با ابتکار انجام شود و امیدوارم با همکاری اعضای شورای اسلامی شهرها شاهد ابتکارات بومی در این زمینه باشیم که تاکنون بیش از 294 شهر آماده شده و . بسته تشویقی محلی خود را تصویب کرد و اعضای شورای اسلامی شهرها نقش مهمی در تهیه این بسته‌های تشویقی داشته‌اند. امیدواریم با حضور پر رنگ آن، نوسازی پارچه های فرسوده تسریع شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.