افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بادامکی: تا دو روز آینده مربی خارجی معرفی می شود/ درویش به دنبال دروازه بان می گردد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 303948
بادامکی: تا دو روز آینده مربی خارجی معرفی می شود/ درویش به دنبال دروازه بان می گردد – پرسپولیس نیوز

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس از معرفی سرمربی جدید پرسپولیس در روزهای آینده خبر داد. حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران درباره برکناری بیرانوند اظهار داشت: مبلغ مورد نیاز را قبل از پایان مهلت اخراج وی پرداخت کردیم و اکنون او برکنار شده است. قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه سال گذشته […]

نایب رئیس باشگاه پرسپولیس از معرفی سرمربی جدید پرسپولیس در روزهای آینده خبر داد.

حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران درباره برکناری بیرانوند اظهار داشت: مبلغ مورد نیاز را قبل از پایان مهلت اخراج وی پرداخت کردیم و اکنون او برکنار شده است.

قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاد، گفت: این را باید از خود بپرسید. هیچ کس انتظار نداشت که این اتفاق بیفتد زیرا ما به تمام تعهدات خود عمل کرده بودیم و همه شگفت زده شده بودیم.

و افزود: پرسپولیس بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگی را به خود دیده است. باشگاه پرسپولیس به راه خود ادامه می دهد. بازیکنان، مربیان و مدیران بزرگ زیادی در پرسپولیس کار کردند و همزمان رفتند. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ است که به من به عنوان مربی، بازیکن و کادر فنی وابسته نیست. با اینکه همه دوستان زحمت کشیدند، اما نام پرسپولیس از هر اسم دیگری بزرگتر است.

بادامکی در پاسخ به احتمال جذب جانشین بیرانوند گفت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد و در جلسه هم به آن اشاره شد. تایید شد که رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) به دنبال دروازه بان است.

حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب سرمربی جدید سرخپوشان گفت: اگر اتفاقی نیفتد تا دو روز آینده سرمربی خارجی این تیم معرفی خواهد شد.

حسین بادامکی درباره سقف بودجه گفت: به نظرم درست نیست. شاید بخواهند پول دریافتی را سیستمی کنند اما با توجه به شرایطی که در آسیا می بینیم این اتفاق نمی افتد.

و ادامه داد: این موضوع دست ما را می بندد. شما ببینید چه مشکلاتی برای جذب مربی و حفظ بازیکنانمان داریم. آنها می خواهند حق و مطالباتشان ادا شود و ما مشکل داریم. وای به حال بقیه موارد!

وی در خصوص بیرانوند و فسخ قرارداد به دلیل عدم دریافت مطالباتشان، گفت: بدهی بیرانوند را پرداخت کردیم و اگر مشکلی بود باید با مالی صحبت می کردند، اما آنچه مالی به ما گفت و مطالبات و گزینه هایشان را پرداخت کردیم. . رابطه ما با او بد نیست. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بود و برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشید و نتایج خوبی گرفت و مصدوم شد. ما نباید آنها را فراموش کنیم، اما باشگاه پرسپولیس هم حق دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)