افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

برنشتاین: بیت کوین و سهام مرتبط با کریپتو آماده پذیرش سازمانی هستند

  • کد خبر : 303868
برنشتاین: بیت کوین و سهام مرتبط با کریپتو آماده پذیرش سازمانی هستند

کارگزار برنشتاین در گزارشی پژوهشی روز چهارشنبه گفت که سهام بیت کوین و ارزهای دیجیتال کمتر از ارزش واقعی خود معامله می شوند و برای پذیرش سازمانی آماده هستند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل بر اساس گزارش Blockchain Homeland، برنشتاین اشاره […]

کارگزار برنشتاین در گزارشی پژوهشی روز چهارشنبه گفت که سهام بیت کوین و ارزهای دیجیتال کمتر از ارزش واقعی خود معامله می شوند و برای پذیرش سازمانی آماده هستند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، برنشتاین اشاره می‌کند که خرس‌های کریپتو معتقدند که معاملات نقدی صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) به پایان رسیده است، بیشتر تخصیص‌های اولیه از سوی سرمایه‌گذاران خرد است و بیشتر تقاضاها نهادی است تا موقعیت‌های خرید جدید و خالص. (طولانی). برای آربیتراژ «نقد و حمل» بوده است. در حالی که برنشتاین این استدلال را معتبر می‌داند، او معتقد است که ETFهای بیت‌کوین توسط شرکت‌های اوراق بهادار بزرگ و پلت‌فرم‌های بزرگ بانکداری خصوصی در سه‌ماهه سوم/چهارم به تصویب خواهند رسید.

پذیرش بیت کوین با زیبا جلوه دادن آن

گوتام چوگانی و مایکا ساپرا، تحلیلگران برنشتاین گفتند که این معاملات به نظر می رسد مبانی نهادی (تجارت پایه) «اسب‌های تروجان برای پذیرش» و این سرمایه‌گذاران اکنون در حال ارزیابی موقعیت‌های خرید خالص هستند، زیرا با بهبود نقدینگی ETF، راحت‌تر وارد این بازار می‌شوند. معاملات پایه به معنای خرید ETF نقطه ای و فروش قرارداد آتی بیت کوین به طور همزمان و در نهایت انتظار برای همگرایی قیمت است.

در این گزارش آمده است که انتظار می‌رود جریان‌های ETF بیت‌کوین در سه‌ماهه‌های سوم و چهارم سال تسریع شود و مرحله بعدی پذیرش توسط شرکت‌های بزرگ مشاوره سرمایه‌گذاری که ETFها و فضای تخصیص از پرتفوی‌های موجود را تأیید می‌کنند، هدایت می‌شود.

این کارگزار انتظار دارد بیت کوین تا سال 2025 به 200000 دلار، تا سال 2029 به 500000 دلار و تا سال 2033 به 1 میلیون دلار برسد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-19 18:15:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=303868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.